Billiga Börjes!

jag tycker varken börjes eller hööks har några bra grejjor av topp kvalitet..men visst kan man köpa billiga saker där som man inte behöver vara rädd om..ex ett par billiga ridbyxor.. och nu har jag ganska nära till börjes också.. ska faktiskt dit i veckan..
 
Jag har Hööks nära (5 mil enkel väg) så det blir mest där i från men ska jag köpa mera saker samtidigt så blir det att jag beställer ifrån Börjes.
Leveranstiden är inte lång tycker jag. Jag brukar alltid ta snabb paket och då brukar jag ha det max 2 dagar efter beställning. KOstar 50kr extra men det är det värt...

Nu denna gången så var en del av sakerna slut så jag får vänta i 14 dagar- 3 veckor men det gör inte så mycket för då hinner jag få lön innan oxå...

Jätte irriterande att ha sakerna liggandes på posten och inga pengar att hämta ut dem för :-)
 
Jag gillar inte att beställa från börjes, vill känna p ågrejerna därifrån. har dock varit i affären en gång och shoppade los rejält(2500kr gick det på, det var inga dyra prylar utan mest småsaker)
Men när får känna p åsakerna kan man avgöra själv vad man vill ha för pryar och vad som är "skräp"
 
helst inget av de när de gäller "deras egna" saker,men måste jag välja hellre börjes de e iaf billiga..
tycker hööks e dyrt med tanke på vad man får för pengarna
 

Liknande trådar

Äldre Jag tror jag blir tokig snart.:banghead: Jag har ingen häst längre, och kommer inte att skaffa igen, så nu har jag massor av saker att...
2
Svar
27
· Visningar
2 956
Utrustning Hej! Vet inte om det bara är jag, men jag har upplevt måååånga gånger att jag har köpt saker ifrån Hööks som jag inte varit riktigt...
2
Svar
30
· Visningar
5 484
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jag är i full färd med att hjälpa en granne vars stall totalförstördes i en brand tidigare i veckan. Hästarna klarade sig tack och lov...
2
Svar
27
· Visningar
4 641
Senast: Tramptass
·
P
Utrustning Vad tyckte ni, ni som kollat in den? Tyckte det va ovanligt mkt nytt, både kläder o hästprylar. Västen s 5, snygg Fleecejackan s 7...
Svar
10
· Visningar
1 346
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp