Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Billiga vintertäcken?

I

Idka

Vad kan man hitta sådana, någon som vet?
Förutom H**ks, B*rjes mm...
Ska vara ha ett extra täcke så jag vill inte köpa något alltför dyrt, men hittar inget bra begagnat heller.
Har någon tips?

Och vad är billigt för dig...?
Alla har så olika uppfattning om vad billigt o dyrt är ju... för den ena är 1000 billigt o för den andra är det dyrt... ;)

Exklusiv har ganska billiga täcken.Har ett regntäcke därifrån som jag är nöjd med.Sök här på buke på hästlänkar och sen på butiker.

A

ang

Bra fråga "cq"... vad som är billigt och dyrt är en relativ historia! :confused:

Såhär på höstkanten har dock många firmor kampanjer, jag köpte t ex ett Event vintertäcke (andas, 300 grams fyllning) för 795,- på mitt Granngården. Helt ok slant för kvalitet och passform för mig.

Så, kolla annonser i hästttidningar och lokala tidningar.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6461 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har letat lite men hittar inget bra svar. Jag har ett polskt halvblod som blir väldigt grinig när det är kallt, han är klippt för...
Svar
11
· Visningar
874
IT&mobiler Hur gör man liksom rent praktiskt och vad ska man tänka på när man köper begagnad bil från bilfirma? Jag har hittat en modell jag vill...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
2 218
Utrustning Hej! Jag är helt fast i djungeln av sadlar och behöver lite hjälp. Vår lilla b-ponny har svängd rygg och mycket manke, något som jag...
Svar
1
· Visningar
399
Juridik&Ekonomi Hur gör ni? Jag har hittills använt mig av Skicka lätt. Nu vill jag sälja lite enstaka fina barnplagg för kanske 30 kronor styck och...
Svar
9
· Visningar
288

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Betäckningar 2021
  • Föl 2021

Omröstningar