Billiga vintertäcken?

I

Idka

Vad kan man hitta sådana, någon som vet?
Förutom H**ks, B*rjes mm...
Ska vara ha ett extra täcke så jag vill inte köpa något alltför dyrt, men hittar inget bra begagnat heller.
Har någon tips?
 
Och vad är billigt för dig...?
Alla har så olika uppfattning om vad billigt o dyrt är ju... för den ena är 1000 billigt o för den andra är det dyrt... ;)
 
Exklusiv har ganska billiga täcken.Har ett regntäcke därifrån som jag är nöjd med.Sök här på buke på hästlänkar och sen på butiker.
 
Bra fråga "cq"... vad som är billigt och dyrt är en relativ historia! :confused:

Såhär på höstkanten har dock många firmor kampanjer, jag köpte t ex ett Event vintertäcke (andas, 300 grams fyllning) för 795,- på mitt Granngården. Helt ok slant för kvalitet och passform för mig.

Så, kolla annonser i hästttidningar och lokala tidningar.
 

Liknande trådar

Utrustning Tog BE-kort nu i höstas och därmed börjar det bli aktuellt att kolla på transporter. Tidigare har jag varit inne på att hitta något...
2
Svar
24
· Visningar
1 437
Senast: iNHALE
·
Utrustning Nya ridskoleponnyn har bara en hoppsadel och jag funderar på att kosta på oss en egen dressyrsadel om jag hittar något begagnat. Men hur...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 874
Hemmet Ja eh, det var visst dags att bli sambos. I slutet av nästa månad ska vi flytta till vår lägenhet. Bostaden blir både större än vad vi...
Svar
9
· Visningar
888
Fordon Jag ska till hösten kolla på en ny bil. Jag har en 20 år gammal bil som börjar åka på sin sista resa så att säga. :bump: Jag planerar...
Svar
7
· Visningar
904
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp