Billigare, bra smink

MissFideli

Trådstartare
Jag har fastnat för Milabu och Bailey Sarian på facebook och tänkte nu testa på om jag kan lära mig sminka mig lite.
Men få av märkena de använder finns här i Sverige har jag märkt. Så jag söker en billig (<100kr) ögonskuggspalett med så bra pigment som möjligt i den prisklassen. Ska vara en bra övningsskugga för att se om mitt tålamod räcker till 🙈
 
Makeup revolution tänker jag spontant på. Pigmentet är inte som en 500kr palett men tycker de funkar för mig. De har mycket billigt smink och vissa grejer är faktiskt kanon. Kan inte rekommendera någon specifik palett men kika gärna på det märket.
 
Makeup revolution tänker jag spontant på. Pigmentet är inte som en 500kr palett men tycker de funkar för mig. De har mycket billigt smink och vissa grejer är faktiskt kanon. Kan inte rekommendera någon specifik palett men kika gärna på det märket.

Jag har tittat på det märket. De verkar ha många olika paletter, vilket är kul. Kanske skulle slå till på en sån då!
 
Jag har fastnat för Milabu och Bailey Sarian på facebook och tänkte nu testa på om jag kan lära mig sminka mig lite.
Men få av märkena de använder finns här i Sverige har jag märkt. Så jag söker en billig (<100kr) ögonskuggspalett med så bra pigment som möjligt i den prisklassen. Ska vara en bra övningsskugga för att se om mitt tålamod räcker till 🙈
Tycker att Sleek MakeUps paletter är helt okej också tror de ligger på runt 130.
 
Jag köpte makeup Mekkas julkalender och det är för mig ett helt nytt märke men det var flera riktigt bra grejer med och dom har bra priser. Det kanske är nått att kolla på?
 

Liknande trådar

IT & mobiler De senaste 7-8 åren har jag haft en Kindle Paperwhite som har fungerat jättebra och utan problem överlevt de många hundra böckerna jag...
Svar
14
· Visningar
915
Senast: Trasten
·
Övr. Katt Billigt och bra i samma mening går sällan ihop. Men, om jag vill köpa så bra torrfoder som möjligt för så liten peng som möjligt, vilket...
Svar
3
· Visningar
1 216
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 712
Senast: lundsbo
·
Utrustning Kan vi inte ha en bettråd där vi kan diskutera olika bett? Jag tycker det är kul med olika bett och deras inverkan och gillar att testa...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 929
Senast: Gimlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp