Billigast??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sweetaah
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 905
S

Sweetaah

Jag behöver lite hjälp med vart jag ska inhandla mina saker... min ekonomi är inte den bästa just nu och därför behöver jag lite hjälp med att veta vart man billigast kan handla:

Tränshängare
Delta
Longerlina
HÄNGARE TLL BOXEN
5250.jpg

Täckesgjord

JAg bestämde mig för B*rjes men såg sen att frakten gick upp till 90:-!!!!! Så det blev lika dyrt som på H**ks ändå!

Har hört att Gr*nng*rden har rea men vet ej om de är så billiga... :confused:

Please help!:bump:

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Billigast??

Börjes är mkt billigare ändå, eftersom att deras stallprylar har ofta halva priset om man jämför med Hööks :smirk:

Notorius skrev:
Börjes är mkt billigare ändå, eftersom att deras stallprylar har ofta halva priset om man jämför med Hööks :smirk:

jo jag vet men fraktkostnaden blev ju typ lika dyr som mellanskillnaden...

susanne skrev:
EKO:-

Och skippa deltat, det är värdelöst till allt annat än när man leder hästen.

Jag tycker delta fungerar utmärkt ;) . Använder det jämt när jag longerar med träns (en liten parantes bara) :)

Mvh//LG

EKO var rätt "dyra" dom också om man jämförde med B*rjes... :(

Men 90 kr i frakt + postförskott är väl inte så farligt? Många ställen är ännu dyrare än så!

domino skrev:
Men 90 kr i frakt + postförskott är väl inte så farligt? Många ställen är ännu dyrare än så!

Nej inte om man köper för lite mer men jag var så nöjd med min summa på 250:- och sen skulle jag skicka iväg den så steg den till 340:- å det kändes inge vidare när man är halvt luspank :cry:

suisyola skrev:
ekohallen om du har det i närhetenm- hööks skaer går ändå bara i sönder :(

är det så dålig kvalitet? vad tråkiggt :mad:
men är det ingen som har sett stallhängaren nån annanstans? den har vinkelbara krokar som är bra eftersom hästarna i stallet annars kan gå in i den. Jag har kollat på eko men dom hade den inte...

Vi brukar gå ihop flera stycken när vi beställer på postorder så blir frakten inta alls så dyr...

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 077
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Först vill jag bara tacka för all hjälp jag fått från er underbara människor här på Bukefalos (Ni vet vilka ni är) på mitt förra inlägg... 2 3
Svar
50
· Visningar
5 196
Äldre Ja, jag är ganska tjatig. Jag vet att jag har startat ganska många trådar under det senaste året kring hus och hem och ekonomi och hit... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 222
Senast: MiniLi
·
M
Körning Jag har en stor och grov B ponny på 125 hög. Hon är cirka 14 år och har nu bestämd mig för att köra in henne :D Mamman av min...
Svar
3
· Visningar
3 455
Senast: Anna_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka