Billigaste kastrering

F

Flora85

Jag håller på att ringa runt lite och höra mig för vad det kostar på olika ställen i Skaraborg att kastrera katter. Någon som vet något billigt ställe? Har både en hona och två hanar. Tacksam för svar. Det billigaste jag hittat nu är 750kr/375 eller 720/400
 
Sv: Billigaste kastrering

Jättebilligt ju! Mina honor kostade 960 styck, och det tyckte jag var helt ok pris.
 
Sv: Billigaste kastrering

Jag tyckte också att det lät billigt. Sist betalde jag 500:- för en hankatt.
 
Sv: Billigaste kastrering

Något måste väl veterinären få betalt för utfört arbete och diverse material och preparat som krävs. Det där är jättebilligt!
 
Sv: Billigaste kastrering

Det är väldigt billigt. Veterinärerna subventionerar redan kastreringarna, för gör man någon annan slags operation brukar bara den del som avser narkosen kosta minst 1000 kr, ofta närmare 2000.
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
926
Senast: Bison
·
Övr. Hund Det låter som att du tar det för självklart att kastrera en hane, men så är det inte. En del tror att precis som med hästar och katter...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 831
Senast: Migo
·
Övr. Katt Jag har ju två katter och bor på gård, men än så länge är de innekatter. Båda kastrerade, en hona på 2 år och en hane på 9. Hanen är en...
Svar
3
· Visningar
627
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
25 009
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp