Billigaste sättet att bo borta i två veckor?

cambodia

Trådstartare
Vi ska troligtvis renovera hemma inom en snar framtid och helst skulle jag vilja fly och bo borta under tiden. Säkert inte ekonomiskt försvarbart då min tankeförmåga just nu sträcker sig till typ hotell, men ni kanske har någon jättebra idé jag inte tänkt på :D

Det handlar alltså om två veckor, vi är två vuxna och en tvååring :)
 
Vi ska troligtvis renovera hemma inom en snar framtid och helst skulle jag vilja fly och bo borta under tiden. Säkert inte ekonomiskt försvarbart då min tankeförmåga just nu sträcker sig till typ hotell, men ni kanske har någon jättebra idé jag inte tänkt på :D

Det handlar alltså om två veckor, vi är två vuxna och en tvååring :)
Campingstuga på någon camping?
 
Vi ska troligtvis renovera hemma inom en snar framtid och helst skulle jag vilja fly och bo borta under tiden. Säkert inte ekonomiskt försvarbart då min tankeförmåga just nu sträcker sig till typ hotell, men ni kanske har någon jättebra idé jag inte tänkt på :D

Det handlar alltså om två veckor, vi är två vuxna och en tvååring :)
Kolla runt i bekantskapskretsen om det är någon som ska ut och resa och kanske har tom lägenhet? Bor ni i lägenhet? Kanske har bostadsrätten någon gästlägenhet ni kan bo i?
 
Tack för alla tips! Föräldrar bor tyvärr olämpligt, ena åt fel håll och andra för litet. Ska kika på vandrarhem och campingstuga! Vi bor i villa :)
Airbnb har jag 0 koll på men ska kolla upp det med :up:
Ingen vän som bor lämpligt heller tyvärr...
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 411
Senast: lundsbo
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 795
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
2 927
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag kommer att behöva flytta ifrån mitt barn. Hur ska man leva med sig själv efter det? Hur ska man överleva med att bara få ha sitt...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
13 699

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp