Billigt boende med hund i Uppsala/Stockholm med omnejd?

Viva

Trådstartare
Ska ev. upp till Uppsala och titta på en hund. Har ännu inte bestämt mig om jag orkar åka fram och tillbaka (ca 9 timmar) på en dag, allra helst hade jag velat sova över och åka hem på Söndag. Någon som har tips på ett billigt boende för mig och hunden?
 
Billigast om man söker på hotels.com är Park Inn som ligger vid tågstationen. Då sökte jag hotell med djur tillåtet.
Men det beror nog på om det är helg eller vardag också.
 
Jag hade tittat på hunden, sovit över och tagit med den samma dag jag åker hem. En natt till hos fd ägaren borde gå att ordna?
 
Ska kolla förslaget. Är det för kallt att sova i baksätet på bilen annars tro?
 
Oj, då är det nog inte så lämpligt :p Tänkte att det var max -5
Det kan det vara. Just nu är det bara -2. Men sedan mitten av februari har temperaturen svängt väldigt från dag till dag. Plötsligt blir det riktigt kallt, nästa dag kan det vara tio grader varmare. Så det är svårt att förutse.
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 143
Senast: Whoever
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 119
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 804
Senast: ako
·
Övr. Hund Jag har en 7 årig hane som jag nu behöver låta vandra vidare. Han har under hela livet kämpat med en rad sjukdomar och skador och...
2
Svar
33
· Visningar
4 653
Senast: Ava22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp