Billigt Täcke!!!

IvoryTower

Trådstartare
Gick in på Granngården idag, tittade lite på deras täcken... (Hade inga planer på att köpa nåt täcke.) Men det fanns inga priser så jag gick o frågade, fick prisuppgiferna sen tittade hon på mej och pekade på ett täcke och sa att jag kunde få det för halva priset.
jag betalade 397:- och gick ut. Täcket är ett regntäcke, tror det hette typ "Protector Light", nån som har erfarenhet av det?
Mina pållar har samma stl så det får väl funka som reserv el så, men visst var det så billigt att man inte kan motstå... Konstigt nog har jag en förmåga att ramla över sådana erbjudande!

:rofl:Kram Malo
 
Köpte ett täcke härom dan med halstäcke å allt för 500kr
det tycker jag var ett fynd :cool: :bump:
 
Jag har tittat på ett täcke som heter Källqvists Light Protector (eller ngt sån´t), vilket är ett fleecefodrat regntäcke med andasfunktion. Kan det vara det du menar??

På vår Kings-butik kostade det ca 7-800 kr (minns ej exakt). Vad jag har förstått så har det täcket fått bra kritik här på Buke.

Lotta
 

Liknande trådar

Utrustning Hoppas ingen blir galen på alla mina trådar nu :angel: För ungefär 3 veckor sedan köpte jag ett ofodrat HW Amigo regntäcke till min...
2
Svar
24
· Visningar
2 444
P
Utrustning Hmm ja man kanske skulle ta o söka hjälp för sin täckesmani o shopping :rofl: Va i hästaffären (Börjes) igår o skulle köpa ETT...
Svar
18
· Visningar
1 229
Senast: lakrits
·
Utrustning Från Börjes: Täcke Macpro Super Ett utegångstäcke med många funktioner: -1800 denier polyester. Fleecefoder samt 220 g...
Svar
12
· Visningar
1 443
Senast: fjordinghanna
·
Utrustning Har nån tips på täcken som är stora i 145 cm/alternativ små i 155 cm? Min pålle förefaller vara mitt emellan storlekar och beroende på...
Svar
4
· Visningar
895
Senast: Dragonfruit_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp