Biltemas olika backkameror

Wilfa

Trådstartare
Funderar på att sätta in kamera i släpet och hört att många är nöjda med Biltemas. Men, det finns två varianter. Vilken är bäst? Verkar finnas sugproppsfäste till den billigare sortens monitor, någon som har det? Kör med olika bilar och hyr dessutom ut släpet så vill gärna att det är lätt att flytta monitorn mellan olika bilar. Några andra synpunkter eller kloka input?
 
Vi hade den billigare och den funkade bra. Hade släpförsäljaren att montera kameran, han tyckte det var en jättedålig idé innan, efter var han omvänd och skulle rekommendera den till alla då han sett hur den funkade. Använde inte sugkoppsfästet, hade inte riktigt nån bra yta att placera den på. Kommer inte på några direkta nackdelar med kameran.
 

Liknande trådar

  • Låst
Kropp & Själ Jag är så fruktansvärt trött precis exakt hela tiden. Jag går runt här hemma och suckar, stånkar och stönar över att jag är så jävla...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 017
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 441
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 993
Senast: Mabuse
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 405
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp