Bukefalos 25 år!

bio glucomin..nån som provat?

P

pys1

Jag ger det till min 8-åriga dressyrhäst(msv:b). Han har haft lite problem med sina bakknän, han känns mjukare o mer arbets villig sen jag började ge det. Vet sa att man kan ge det i förebyggande syfte. Jag tror inte det hjälper på riktiga skador,typ ledinflammationer, men man kan nog hjälpa hästen i uppbyggnads-fasen, tills den är tillräckligt stark. :)

Jag har gett min häst Bioglucomin sen i våras, på inrådan av veterinär. Detta eftersom han i våras hade ledinflammationer och veterinären tyckte att glucosamin eventuellt kunde bidra till att han inte fick tillbaka ledinflammationerna. Hittills (peppar, peppar...) har inflammationerna hållit sig borta, svårt att säga om det beror på Bioglucominet men det kan ju iallafall vara en bidragande orsak.

Liknande trådar

Kropp&Själ Tycker det är lite slöseri med peelingkräm så tänkte prova med borste i stället. Nån som testat? Finns det ens såna? :confused:
Svar
3
· Visningar
245
Trädgård&Växter Fick fem frön från en carambola. Hittade lite info på nätet, man skulle tvätta dem och sen lägga i blöt i 12 timmar så det har jag gjort...
Svar
7
· Visningar
430
Katthälsa Jag har en kattdam på 11 år som är satt på diet sedan ett halvår tillbaka. Hon skulle gå ner 300 g vilket hon nu gjort men jag tycker...
Svar
3
· Visningar
336
Kläder&Bli fin Jag behöver verkligen något utan axelband. Har flera klänningar med bara axlar i olika former och jag tycker inte det är snyggt när...
2
Svar
27
· Visningar
1 221

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar
  • Kattlucksproblem

Hästrelaterat

• Träckprov nu?