Swissroller fungerar batter om man vill bli av med ärr :-D

Akta dig dock för deras kräm, den innhålller ett konserveringsmedel som orsakar allergi hos manga.
 
Någon som testat den?
Funkar den?

Jag använder den nu i en förhoppning om att förebygga bristningar nu när jag är gravid. Är i v33 och har ännu inte fått några (har gamla bristningar sedan tonåren så jag har haft bristningsbenägen hud)
Även om jag skulle få bristningar så har det varit väldigt skönt att ha den då jag är hiskeligt torr och då stramar huden och kliar. Jag tycker inte den luktar speciellt mkt, inte mer än annan olja eller hudkräm. Det lilla den luktar lägger sej nästan direkt.
Då är Maria Åkerbergs "lovely mother" olja 10resor värre. Den luktar extremt mkt och länge. Inte lika dryg heller.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har insett att jag behöver gå i terapi och är nu nyfiken på om någon här testat någon av dessa plattformar där man prata med...
Svar
4
· Visningar
495
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ Jag tänkte köpa menstrosor och testa om det är något för mig. Vilka rekommenderar ni? De är ju ganska dyra tycker jag, går liksom inte...
Svar
12
· Visningar
846
Senast: Humla
·
IT & mobiler Min Samsung A51 börjar bli sliten efter 4 år så jag inser att jag måste börja leta efter en ersättare. Finns det någon som kan hjälpa...
Svar
11
· Visningar
228
Kropp & Själ Har fått det utskrivet idag som en sista utväg mot mina blödningsbesvär. Funkar inte den måste jag operera bort livmodern helt och...
Svar
10
· Visningar
838
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Vilka banor finns?
  • Avmaskning

Omröstningar

Tillbaka
Upp