Mia_R

Trådstartare
Syrran kommer och hälsar på och jag har upptäckt att jag har massor med poäng jag kan växla in till biobiljetter, frågan är då vad som går nu i Uppsala och Stockholm som kan vara värt att se? :)
 
Så längt tänkte jag att vi kan se Triangle of Sadness, nya Top Gun kan vara kul och eftersom jag sett alla Jurassic så kan det vara kul att se den senaste med. :D
 
Om Don't Worry Darling går där ni bor och ni uppskattar psykologiska thrillers så kan jag varmt rekommendera den :)
 
Så längt tänkte jag att vi kan se Triangle of Sadness, nya Top Gun kan vara kul och eftersom jag sett alla Jurassic så kan det vara kul att se den senaste med. :D

Nya Top Gun är magisk om en var med första vändan :D Jag satt och pep inombords av glädje hela filmen :rofl: Måste du välja bort någon så ta bort Jurassic Park. Den var helt ok men inget en måste se på bio.

En film jag är sugen på att se är "Mrs Harris goes to Paris".

Edit: "The Lost King" så också lovande ut.
 
Senast ändrad:
Jag har en jäkla massa poäng på ett kort som jag kan växla till biobiljetter, men hur gör jag när jag vill boka biljetter och använda mina poäng? :o
 

Liknande trådar

Samhälle Hej! Då försäkringsbolaget har så lång kötid i telefon så chansar jag med att kasta ut frågan här. Jag har haft en barnförsäkring hela...
Svar
1
· Visningar
240
Hemmet Jag håller på att se över min ekonomi nu när man blivit (ensamstående) mammaledig och det är ju inget skämt kring att man inte blir rik...
Svar
15
· Visningar
1 055
Senast: Rosett
·
Samhälle Det kommer en ny lag från 1 januari 2024 om att de som erbjuder att snabbmat och dryck för take away måste utöver engångsförpackningar...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 926
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
740
Senast: Trassel12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp