Bukefalos 28 år!

Biogaspriset?

Luff

Trådstartare
Nu får Buke hjälpa mig med min undran. Varför höjs priset på biogas när bensinpriset går upp? Känns ju surt när oljekrisen ska påverka biogaspriset.
 
För att de kan klämma ur mer! Är som med flis fast tvärtom, där åker priset ner till markägaren när oljepriset går ner, men inte upp om oljepriset sen går upp igen.
 
Nu får Buke hjälpa mig med min undran. Varför höjs priset på biogas när bensinpriset går upp? Känns ju surt när oljekrisen ska påverka biogaspriset.

Jamen snacka om störiga saker vi stör oss på! Så många gånger jag har svurit när jag kommer och ska tanka, vet att bensinpriset nyss gått upp och tänker optimistiskt "ja ja, men jag kör ju mest med extra prima miljöbiogas". Jamen tack som fan för det era banditer.

Dvs jag kan inte hjälpa dig med något logiskt och tilltalande svar, mer än att skylla på den onda "marknaden".
 

Liknande trådar

Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 782
Senast: Nixehen
·
Skola & Jobb Är det ide att höra av sig till skolan om man är reserv 2 på en kurs efter andra antagning? Eller får man ett meddelande på antagning.se...
Svar
8
· Visningar
578
Senast: co-SMAD4
·
Samhälle Så kom avin med höjning på lägenhetshyra, parkering och garage. Parkeringen går upp 20kr/mån (ej elplats), och det är där jag blir...
Svar
16
· Visningar
1 105
Senast: movi
·
Kropp & Själ Hej Bukedoktorn Kvinna. ålder 42 år Normal kroppsbyggnad, ingen tidigare sjukdomshistorik värt att nämna. Gymmar inte, men är mycket...
2
Svar
20
· Visningar
1 107
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp