Bukefalos 28 år!

Biverkning av rabiesvaccinering?

Lupin

Trådstartare
Kan hundarna bli dåliga i magen av rabiesvaccineringen? Min dvärgpudeltik, som har kanonmage i vanliga fall, har varit dålig i magen hela helgen och det enda jag kan komma på är att hon fick första rabiessprutan i torsdags kväll. :confused:
 
Sv: Biverkning av rabiesvaccinering?

Ingen aning, men jag ringde min veterinär när hon öppnade och enligt henne ger inte rabiesvaccinet några magbesvär som biverkning. Min lilla luspudel har nog bara lyckats stoppa i sig något olämpligt, antingen i trädgården eller så har hon hittat någon förlupen pepparkaka...de tål hon inte har jag märkt. Men hon är ok igen. :)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
120
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
810
Hundhälsa Är det någon annan som varit med om samma problem? Bor på en stor gård med cirka 200 kor. Därmed är det MYCKET kodynga, diverse pellets...
Svar
10
· Visningar
928
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
82
Senast: cassina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp