Nahar

Trådstartare
Någon som har tips på var det går att köpa utrustning med bjällror? Kanske någon sadelmakare som kan ta en specialbeställning?
 
Någon som har tips på var det går att köpa utrustning med bjällror? Kanske någon sadelmakare som kan ta en specialbeställning?
jag vet att bl a Hööks har/har haft bjällror man kan köpa separat? Dvs inga bjällerkransar utan några på en rem. Bjällror till katt finns nog i de flesta zoobutiker?
 
jag vet att bl a Hööks har/har haft bjällror man kan köpa separat? Dvs inga bjällerkransar utan några på en rem. Bjällror till katt finns nog i de flesta zoobutiker?
Hööks har bjällror men de är väldigt juliga och ser dessutom inte ut att tåla skogsturer särskilt bra.

Just nu har jag en klase bjällror jag hänger i en rem men hade varit trevligt med några fästa i läder.
 
Jag hade en liten koskälla i mässing fäst vid sadeln en vinter när det var som mest med folk på ridvägarna i Delsjön för väldigt många år sedan. Granngårdens fårskälla borde fungera liknande.
 

Liknande trådar

Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
658
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 337
Senast: Buongusto
·
Utrustning Jag är inne på att köpa shortchaps att ha under vintern, men har någon tips på märke/modell för riktigt breda vader?
Svar
6
· Visningar
708
Senast: Zpunk
·
Utrustning Hej! Jag läser till sadelmakare men eftersom jag är helt ovetandes om vad som är modernt och vad som går hem hos hästfolk idag behöver...
Svar
12
· Visningar
1 364

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp