Black Friday!

Marty

Trådstartare
Hej! För alla oss som inte kan shoppa loss på Friends i helgen så tänkte jag att vi kan tipsa varandra om lite hästrelaterad Black Friday-rea. Själv tänkte jag försöka hålla utkik efter täcken till unghästen och kanske ett träns om det dyker upp något lämpligt.

Jag såg igår att Horze hade en massa bra rea (20% på Horseware bland annat), men idag när jag gick in var det mesta av rean borttagen :confused:. Får hoppas att den kommer tillbaka senare i veckan.

Kom med era tips!
 
Hur ska man hålla koll på bästa dealen? Är det pricerunner som gäller? Tänker att många har ju rabattkoder istället för sänkt pris på webben
 
Ingen hästbutik men Apotea har ännu lägre priser än normalt på mycket just nu. Jag brukar t ex köpa en del fodertillskott, insektsmedel och förbandsmaterial där. De har även en del Back on Track-grejer och är man på jakt efter en Wahl (fd Moser) Avalon klippmaskin så har de den till lägre pris än Gekås just nu. :)
 

Liknande trådar

J
Träning Hej. Ska försöka fatta mig kort så att alla orkar läsa ;). Har ett eng.fullblod på 5 år, har varit hur snäll som helst i de snart tre...
2
Svar
23
· Visningar
2 541
Senast: _Jezzie_
·
Distans Hej.. jag har två nordsvenskar att ta hand om som jag håller på att testa olika grenar med, då inte dressyr eller hoppning är så...
2
Svar
28
· Visningar
2 407
Senast: _Skifting_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp