Black friday

Jag köpte faktiskt ett par nya fritidsbyxor, 250 kr mot tidigare 600. Kändes okej. Behövde ett par nya då mina gamla Revolution Race börjar bli slitna och slappa i passformen. I övrigt har jag inte köpt något. Försöker undvika att shoppa "bara för att" om det inte är något jag faktiskt behöver.
 
Har har vi ju traditionellt Black Monday, nasta vecka alltsa, som ar online. Nu har dock alla kort Black Friday online mer an i butiker da det ar begransat hur manga som far samlas pa vilken yta.
Det ska bli interessant att se hur manga sanker priser ytterligare for Black Monday.
 
Köpt domän och webbhotell för en fjärdedel av normala kostnaden, inget jag hade gjort annars. Nu kan jag fundera om det är något jag vill bygga på eller inte, leka lite, eller avsluta.

Jo så har jag beställt läsglasögon för halva priset med, behövligt. 😁
 
En tvättmaskin, lite tröjor till sambon. Köpte några kastruller i måndags. Och en ny taklampa till vardagsrummet. Jag hade lite fler grejer jag tänkt köpa, men de verkar vara dyrare än för några veckor sen. Jag avvaktar någon vecka till tror jag!
Jag har väntat i ganska många månader på att köpa en tvättmaskin och vi borde ha köpt nya kastruller förra vintern. Taklampa har jag spanat på i några veckor och kunde inte motstå när det blev -25%.
 
Jag har beställt en stavmixer som också kom med lite andra tillbehör. Min nuvarande har jag haft i snart 8 år och den har sen ett år ungefär fungerat var tredje gång jag vill använda den, så det var helt klart dags för en ny :)
 
Glasbanken har fri frakt så jag har köpt öl :D Fröer till våren, en datorskärm(min är trasig), en ordentlig mikrofon. En ögonskuggepalett jag suktat länge efter. Inga superrabatter på nåt av det, men inga impulsköp heller. :)
 
Jag har köpt ett nytt täcke till en av hästarna, han behövde det. En Bukashihink att ha i köket så jag slipper alla småflugor, förhoppningsvis. En massagepistol till mig själv, för jag behövde det och har tittat länge efter en.

Tror inte jag köpt något mer? :D
 
Jag har fullt fokus på julklappar såhär års, så det blev några sådana som jag haft lite span på ett tag. Bland annat en wake up-light som sambon ska få, samt ett par kängor till mamma :)
 
Hr ni gjort några fynd idag? :)
Köpte 2 mönster till det totala priset av 110kr 🤩🥳😍
Jag menar, hur kan man låta bli?
BE3A8207_1024x1024.jpg

Vi ska på bröllop nästa sommar där barnen ska med så nu vet jag vad jag ska sy till dottern 😱😅

Det andra var en supersöt kofta typ
 
Jag är nöjd med att hitta billigt RAM-minne till min kommande dator, och att få större skärm till samma pris som den mindre skärm jag tänkt köpa (samma modell i övrigt).

Sedan håller min mor på och fräschar upp lägenheten och fixar till efter att hennes ex stuckit. Det behövs verkligen, och nu hade vi tack vare black friday råd att köpa nya köksstolar till henne. De gamla var fulla av klösmärken från katt och dynan man satt på (som var fast i själva stolen) är sjukt mjuk, nedsutten och obekväm. De nya lär bli hur bra som helst :D (inte monterat dem än)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Reklamen för black week/friday väller in. På mail, på sociala medier, på tv osv. Jag blir bara trött. Jag fattar om man passar på att...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 859
Senast: Red_Chili
·
Hemmet Har köpt villa och ska flytta på hösten. Känner oro och stress inför flytten. Hur många flyttlådor behövs och hur länge tar det att...
2
Svar
20
· Visningar
1 446
Senast: SaraXX
·
Kultur Någon mer som ska dit? Jag visste redan att Avantasia var klar och nu släppte de att Beast in black också kommer 🤯 Så nu blir det att...
Svar
7
· Visningar
557
Senast: Lyan
·
Kläder & Bli fin Tänkte kolla runt lite på kläder idag på black Friday. Jag gillar Desigual väldigt mycket med deras färgstarka kläder med blommor och...
Svar
2
· Visningar
666

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp