BLACK JAGUAR WHITE TIGER

P

prallan

Jag såg idag för första gången ett klipp från dessa människor som säger sig driva en rescue för de stora kattdjuren. Jag tittade på klippet men blev illa tillmods. Jag kollade på deras fb och insta och ser att de är jättestora. Men, jag hittade även en grupp mot dom, men hemsidan passerar inte min källkritik helt hundra,
( http://911animalabuse.com/black-jaguar-white-tiger/)
Så, är det någon som är mer insatt om vad det är för typ av organisation?
 
Jag såg idag för första gången ett klipp från dessa människor som säger sig driva en rescue för de stora kattdjuren. Jag tittade på klippet men blev illa tillmods. Jag kollade på deras fb och insta och ser att de är jättestora. Men, jag hittade även en grupp mot dom, men hemsidan passerar inte min källkritik helt hundra,
( http://911animalabuse.com/black-jaguar-white-tiger/)
Så, är det någon som är mer insatt om vad det är för typ av organisation?
Det lilla jag har sett när jag följde deras instagramkonto har sett lite skumt ut. Rum inomhus fulla med katter, och när det är filmat utomhus ser det i princip ut som att djuren bor i burar på platt mark i en jättestor trädgård... Minns inte att jag någonsin läste om att djuren blev utsläppta i det vilda eller liknande heller, vilketfår mig att undra var alla ungarna tar vägen när de blir för stora att gulla med :/. Nu ger väl inte Instagram en helt realistisk bild av verkligheten kanske, men mitt första intryck är att det känns lite... nja.
 
Senast ändrad:
Det lilla jag har sett när jag följde deras instagramkonto har sett lite skumt ut. Rum inomhus fulla med katter, och när det är filmat utomhus ser det i princip ut som att djuren bor i burar på platt mark i en jättestor trädgård... Minns inte att jag någonsin läste om att djuren blev utsläppta i det vilda eller liknande heller, vilketfår mig att undra var alla ungarna tar vägen när dom blir för stora att gulla med :/. Nu ger väl inte Instagram en helt realistisk bild av verkligheten kanske, men mitt första intryck är att det känns lite... nja.

Ja, mycket frågor och få svar!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp