Blää... måste ta mig ut en sväng, bröd, bak-/stekmargarin och nåt skojigt pålägg.

Rapport om temperatur -13 i morse när F började dagturen i hemvården. Enligt granne, har värmen nu stigit till -8...
 

Försökt få samma fart på pumparna i 65'akvariet som 105'an. Men jag ska gå in i verkstaden - läs badrummet och rota i bra ha grejer i akvarielådan, det kanske finns nån lagom pump där till det karet.

Det blev Coop nära nu i eftermiddag, för nödtorften + chips. Något måste man ju trösta sig med.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Först så VARNING att dethär kan bli triggande om mat och ät störningar och sånt. Men jag vill bara få ut saker. Men många här vet nog...
Svar
14
· Visningar
1 218
Senast: Ajaj
·
  • Artikel
Dagbok Igår kväll, fick jag veta att F skulle komma redan 9.30 idag... så jag tänkte kravla mig upp halv nio o kolla på lite Property brothers...
Svar
3
· Visningar
608
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 260
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Man vet inte om det är oktober november eller februari... Nu vill jag fanken ha sol, värme, vår och sommar... Jag vill bli normal Och...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp