K
klarasol
Vad tycker ni är bäst blandis hund eller renrasig .?? Tycker själv att blandis är bäst men det verkar inte så på alla här inne . Jag kanske är ute och cyklar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Felet med en vek hund i mina ögon är att man aldrig kan lita riktigt på dem, vem vet vad de gör i ett utsatt läge??lady_vip skrev:Vad är det för fel med en vek hund i dina ögon?
//E
Kanelbulle skrev:*KL*
Jag tycker hela tanken "jag älskar blandraser" är uppåt väggarna...
VILKA blandraser då?
Är alla blandraser bra? Man får lätt det intrycket i de här diskussionerna. Har själv en blandras (schäfer+ bc+?+?+?+??) som är kanontrevlig, men det innebär ju inte att hon är en lyckad korsning.
Hon är en lyckad individ!
Måste väl ändå varit en tjuvparning!! Känns kanske inte alltför lyckad heller..lady_vip skrev:KL
"jakttiken tax/terrier (vilken terrier kan man ju undra, men när det gäller jakt så är det säkert iaf hälften tysk terrier), pappa rottweiler. Blir bra sällskapshundar"
Tänkte dem öht???
//E
Vänd på det, är alla rashundar så underbara för vem som helst då??
Sissan skrev:Vänd på det, är alla rashundar så underbara för vem som helst då??
Sissan skrev:Du måste ju naturligtvis se efter vad du vill ha för typ av hund och inte bara se att det är en "blandras av hundraser"..
Sissan skrev:För övrigt så är alla hundar individer...![]()
cillamuffins skrev:nä! och där har du poängen! tycker du inte om just rottweiler t ex, så finns det flera hundra andra raser att välja mellan.