Bukefalos 28 år!

blev anfallen(inte jag då(

annie_cool

Trådstartare
Hej vet inte hur jag ska ta detta men när jag och en skulle gå hem från affären så blev inte jag då som tur var men min vän anfallen av en hund han bet henne.Jag gick runt för att jag såg hunden och tänkte* går nog hellre runt den hunden* tänkte jag hörde nått som lätt bakom mig och kollar bakåt se Helena och sen hunden och sen på henne och försåt vad som hade hänt...Blev allmänt rädd.



Det är polisanmält men ändå inte kul .


Detta är sant
 
Det är väldigt obehagligt att vara med om!
Men de allra flesta hundar är väldigt snälla och det ska mycket till innan de bits!

Om du tycker det var väldigt obehagligt och känner dig lite rädd för hundar, så hade jag rekommenderat dig att be någon du känner som har hund.
Som tränar och är aktiv och verkligen kan det här med hund. Att få hälsa på snälla hundar och så kan den personen förklara de enklaste sakerna av hundens kroppsspråk!

Hade en vän som var väldigt hundrädd och tyckte det var jobbigt så fort hon såg en hund. Men så skaffade hennes föräldrar hund, när hon lärde känna den och lärde sig läsa av hundar så släppte det!
 
Okej Jag var då inte rädd men har respekt för just Kamphundar vilket det var en pittbull.Jag väljer helst att gå runt eller gå en annan väg runt hunden.
 
De som användes (används) till kamp, ja. De som har diverse kamphundsblandningar till sällskap eller för att vara tuffa är inte lika krassa.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej har en rescue fr spanien amstaffblandning på 6 år, steriliserad tik. Hon älskar människor o barn, men när det kommer t andra hundar...
2
Svar
23
· Visningar
3 764
Senast: Londons
·
Övr. Hund Hej! Vi har en hund i stallet (Greyhound) som vi flera tillfällen gett sig på hundar som ägs av oss som är inhyrda. Hunden i fråga ägs...
2
Svar
28
· Visningar
3 322
Senast: lilstar
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
23 489
  • Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
865
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp