Blingade pannband

Freazer

Trådstartare
Vill köpa nytt pannband, helst med lite bling men vet inte riktigt vad jag vill ha så söker inspiration. Finns det någon som vill lägga ut bilder på sina snygga pannband? 😇
 
809BA5AA-4788-4826-8A08-CD08C475FF0B.jpeg
 
@nightcrawler
Vad är det för färg på ditt? Rosé?
@Fiorano Pannbandet från SD tilltalade mig mkt, gillar stort och blingigt😁 Är det med såna knäppen på sidorna?
Champagne delight heter färgen. Finns tyvärr inte längre. Men det finns i Rose. Jag har även White crystal. Den är åxå från crystal-crown. Och en med Crystal Crystal AB från Kyro. Den är varannan regnbågfärgad cristall och varannan vit.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Kära Buke! Jag vill ha en vinterkjol för att slippa ha byxor på mig hela tiden. Vet inte riktigt vilken stil jag söker men när jag letar...
Svar
5
· Visningar
531
Senast: MJLee
·
Utrustning Hej! Jag läser till sadelmakare men eftersom jag är helt ovetandes om vad som är modernt och vad som går hem hos hästfolk idag behöver...
Svar
12
· Visningar
1 356
Utrustning Ja, jag ska köpa nya stövlar och vill ha inspiration kring vilka som ser bra ut och verkar sitta bra. Jag ser ibland stövlar på...
Svar
9
· Visningar
1 352
Senast: Mirtai
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
298
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp