Blir så besviken på H**ks*grrr*

B

blondi3958

Går in på H**ks hemsida och kollar runt och hittar teddypadden för 149:-
Liknar en lammulspadd men är i teddy.
Hoppade av glädje då jag velat ha den men den han ta slut, och dom skulle inte ta hem fler sa dom när jag ringde.
Men nu finns den ute och jag skulle beställa den :bump:
Tror ni att den finns inne :confused:
Nepp vecka 04 kommer den att finnas i lager :cry:
Och skall beställa nu :(

Varför sätta ut en vara som inte kommer att finnas hemma på flera månader?
Dom kan väll sätta ut den 1 vecka innan den finns i lager, eller?
 
hööks i ett nötskal...
men dom hoppas väl på att folk har tid att vänta om dom verkligen vill ha en grej...
 
¨Jag blev ju jätte besviken när jag skulle skicka iväg beställningen :mad:
Leverans vecka 04 :eek:

Jaja jag får väll ta och beställa en gång till nästa år :crazy:
 
ajja men tänk på att tiden går fort om man inte tänker på den (lite komplicerat där du)
 
Det var lika med min förra beställning där... :crazy: När jag baställde via internet så stod det att allt fanna och skulle levereras omgående. Grejjorna kom på en vecka, men mkt var inte med o på följesedeln stod det leverans vecka 52 på dom grejjorna... :crazy: :crazy: Snacka om irriterad jag blev. :mad:
Hade jag vetat det, hade jag ju väntat med allt...
 
vilken är din närmsta butik?
Vet att vi hade såna hemma i stockholmsbutiken förra veckan
 
Stockholm och Gävle är närmast.
Jag bor i Östhammar 8 mil från Gävle och ca. 10 mil från Stockholm :cry:
Det är inte ofta jag är i stockholm eller Gävle :cry:
 
samma sak här när jag hade fått hem varorna, några saker fattades, när jag ringde fanns ALLT inne som jag hade beställt, men jag fick inte allt hem i paketet..!
 
Oooppss!
Vågar man säga att jag inte hade något problem med att få hem padden när jag gjodre min beställning i somras?
Och jag har använt den i flera månader och tvättat den 1gång/vecka och den är fortfarande jättefin och hel.
 
Jag skulle ha beställt den för några månader sedan, men då var den slut och dom skulle inte ta hem den mer :mad:
Men igår när jag skulle skicka iväg min beställning så såg jag att den fanns där, i sortimentet igen :love:
Så jag kryssa i att jag skulle ha den.
Men när jag komm fram till "kassan" så stod det leverans v. 04 :mad:
Jag vill ju ha den nu!!!!!

Du kan inte tänka dig att sälja din ;)
 
Börjes är ju likadant! Fått vänta jättelänge(8veckor? för någon vara var slut)
Och nu kommer grejerna men då får vi 1 täcke, vi hade beställt tre! :mad:
 
Känner igen det där... Jag skulle köpa ett par tecken som de hade skyltat med i katalogen, men hade de kommit ut i affärerna än? Nej nej.... :smirk: Katlogen hade skickats ut mycket tidigare än vad de skulle... Då blir man ju lite smått sur...
 
man blir så irriterad.
Dom kan väll ha en sida där det står:
INKOMMANDE varor
och inte ha det ute bland resten av sortimenet och så får man sin överaskning när man går till "kassan".
 
Börjes e ju likadana. Jag och en kompis skulle bestämma hem två vinröda stalltäcken, 300kr/st. Vi beställde lite fler grejer av bara farten men vi beställde ju för täckenas skull. Veckan efter att grejerna skulle kommit får jag ett brev hem där de säger att täckena inte kommer förrän v 49 och att jag kan ringa och avbeställa dessa och få de andra grejerna nu eller vänta med allt. Eftersom jag behöver täcket NU så avbeställde jag och veckan efter fick vi hem paketet med resten av grejerna som vi egentligen inte var i något jättebehov av...tycker de kunde sagt direkt i telefon när jag beställde att täckena inte fanns inne.. :mad:
Så nu är det bara att åka och leta efter ett nytt täcke att köpa!
 
Köpte en sådan eftersom jag inte har råd att köpa en "riktig" i fårskinn.
Och peppar, peppar, ännu har jag inte sett något skav på ryggen.
Min häst behöver nämligen padden direkt på ryggen eftersom hon har sadeltvång och det blir inte fullt så mycket panik med en sådan padd direkt på ryggen.
 
Så du tycker padden är bra :confused:
Jag har inte heller dom där tusenkronorna att lägga ut på en fårskinspadd :crazy:
 
Dom är mkt tunnare än en vanlig fårskinnspadd och sedan är det lite konstig passform på den tycker jag. Den är väldigt bred, men ganska kort... :crazy:
Dom har ju en "riktig" fårskinnspadd i Börjes för strax under 500.- nu. :)
 
men 500 är mycket för mig just nu :crazy:
Då jag har beställt från h**ks för 4200:-
JAg får väll ta och vänta med padden tills vecka 04*suckar*
Om ingen vill sälja sin ;)
 
Du kan få köpa min! :D Den är näst intill oanvänd (använd 4 ggr), stl full. Lägg ett bud!

//Alice
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
3 714
Senast: anna_panna
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 995
Senast: jemeni
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 298
Senast: Cocos
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 226
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp