Blir så trött på mig själv

Diskmaskinen nästan full, så tänker att jag ska bara ta och äta upp lunchen, kasta in tallrik och bestick och sätta igång den.
Efter maten går jag och vilar en stund, och kommer tillbaka till ett köksbord med en tallrik och bestick på, och en diskmaskin som står där och väntar på mig.
Sätter i tallrik mm, och kommer på "men jag kanske ska sätta in kastrullen jag kokade ris i också", så tar fram låda att stoppa överblivet ris i. Helt plötsligt står jag och har börjat fixa med en kopp kaffe, men diskmaskinen är fortfarande inte igång...

Vad ska jag göra för att min hjärna ska fatta att slutföra en sak innan det är dags för nästa? Blir så trött på att det alltid är så här.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
2
Svar
30
· Visningar
1 506
Senast: Sasse
·
Hemmet Jag trivs utmärkt i min fina lägenhet, men har lite problem med de tekniska prylarna här helt ärligt. Försökte få synmottagningen att...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
8 395
Senast: Amha
·
  • Artikel
Dagbok Hoppla, nu blev det ju verkligen ljust om kvällarna. Egentligen är jag inte så bekymrad över klockan när man håller på och ändrar mellan...
Svar
3
· Visningar
329
Senast: Habina
·
  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 249
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp