Blir snart med trädgård - hur ska jag tänka?

Jag kom på att jag for med osanning ändå när jag försökte räkna ut allt jag asat hem i krukor och inte planterat - det återstod ytterligare tre vita iris från höstrean 2018 och en hasselört från trädgårdsrundan i juni 2018. :crazy: (men nu är det bara irisarna + två klematis + höstsilveraxet kvar! Äsch, och gräsen och purpurklätten....)

Jag tror att befintliga oplanterade växter liksom preskriberas mentalt när det blivit ett nytt år. :up:
 
Jag kom på att jag for med osanning ändå när jag försökte räkna ut allt jag asat hem i krukor och inte planterat - det återstod ytterligare tre vita iris från höstrean 2018 och en hasselört från trädgårdsrundan i juni 2018. :crazy: (men nu är det bara irisarna + två klematis + höstsilveraxet kvar! Äsch, och gräsen och purpurklätten....)

Jag tror att befintliga oplanterade växter liksom preskriberas mentalt när det blivit ett nytt år. :up:

Helt klart :D
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Nya reserestrikoner i norge så nu kommer vi oss äntligen till vår lilla stuga och trädgården 🥳 Har lagt oändligt mycket tid på att läsa...
2
Svar
31
· Visningar
1 799
Senast: Martenix
·
Anläggning Hej! Det är lång tid kvar till ett faktiskt bygge kan hända (ca 3 år till köp av tomt) men däremot känns det som att man aldrig kan...
Svar
14
· Visningar
2 294
Senast: Habina
·
Trädgård & Växter Då jag vet att det finns flera trädgårdsintresserade här på Buke, tänkte jag att ni kanske har några tips på hur man räddar Kråkslottets...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 468
Senast: Hyacinth
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
34 087
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sommarföräldrar 2024
  • Gårdar förr
  • Vinterföräldrar 23/24

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp