Status
Stängd för vidare inlägg.

Jamtland

Trådstartare
Jag som inte vet något om det här med graviditeter och barnafödande blev bara lite nyfiken. När man gör hemma test så går de på några minuter, hur lång tid tar det om man är hos doktirn och tar blodprov? Ser dom på en gång?

Jenny
 
Sv: Blodprov

Jag har faktiskt aldrig blivit gravtestad med hjälp av blodprov... Det brukar vara urinprov där oxå... Fast det fungerar säkert utmärkt med blodprov och det borde de väl se lika snabbt som man ser på urin prov.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 332
Senast: Manji
·
Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
809
Senast: Habina
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 288
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 499
Senast: Eurydome
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Svarstid kvarka?
  • Ridskoleryttare
  • Lön - hovslagare??

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp