Blödning kattunge

Trulsa16

Trådstartare
Hej. Har en undran om någon varit med om en plötslig störtblödning på en katt/kattunge från mun och nos.
En av mina 5 veckors kattungar lekte med sina syskon. Gick ner på golvet ca 2 meter och plötsligt var det blod överallt.
Jag hör hur den inte kan andas ordentligt. Den dör inom 5 minuter. Det var det värsta jag varit med om. Hittar inget på nätet.
 
Hej. Har en undran om någon varit med om en plötslig störtblödning på en katt/kattunge från mun och nos.
En av mina 5 veckors kattungar lekte med sina syskon. Gick ner på golvet ca 2 meter och plötsligt var det blod överallt.
Jag hör hur den inte kan andas ordentligt. Den dör inom 5 minuter. Det var det värsta jag varit med om. Hittar inget på nätet.
Ring och prata med en veterinär!
 
Hej. Har en undran om någon varit med om en plötslig störtblödning på en katt/kattunge från mun och nos.
En av mina 5 veckors kattungar lekte med sina syskon. Gick ner på golvet ca 2 meter och plötsligt var det blod överallt.
Jag hör hur den inte kan andas ordentligt. Den dör inom 5 minuter. Det var det värsta jag varit med om. Hittar inget på nätet.
Hur googlar du om du inte hittar ett tel nummer till veterinär. Fast dör den inom 5 min är det nog bäst att korta lidandet för den.
 
Hej. Har en undran om någon varit med om en plötslig störtblödning på en katt/kattunge från mun och nos.
En av mina 5 veckors kattungar lekte med sina syskon. Gick ner på golvet ca 2 meter och plötsligt var det blod överallt.
Jag hör hur den inte kan andas ordentligt. Den dör inom 5 minuter. Det var det värsta jag varit med om. Hittar inget på nätet.
Men fy så hemskt! Stackars kisse och stackars dig :cry: Måste varit en hemsk upplevelse
 
Hej. Har en undran om någon varit med om en plötslig störtblödning på en katt/kattunge från mun och nos.
En av mina 5 veckors kattungar lekte med sina syskon. Gick ner på golvet ca 2 meter och plötsligt var det blod överallt.
Jag hör hur den inte kan andas ordentligt. Den dör inom 5 minuter. Det var det värsta jag varit med om. Hittar inget på nätet.

Menar du att den föll/hoppade ca 2 meter eller vad menar du?
 
Men den lekte med sina kullsyskon innan, har svårt att tro att TS låtit en hög kattungar leka 2 m upp i luften? Tänk på att det inte är lätt att skriva så förståeligt om man är chockad.

Jag har inte påstått nått dock. Det kan tolkas på 2 olika sätt och eftersom jag inte vet vem TS är så kan man ju inte räkna bort att h*n är en av dom som låter sina kattungar leka på höga höjder?

Men om du läser vad jag skrivit, så ser du också att jag inte påstått att TS låtit sin kattunge leka högt.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hejsan! Jag tog över en katt som var dräktig och allt så som förlossning osv har gått bra och jag trodde allt var frid och fröjd. Det...
Svar
4
· Visningar
2 003
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Kropp & Själ Tänkte att jag börjar med att dra lite snabb bakgrundsfakta för att göra dagens situation tydligare: Är rent allmänt väldigt smärttålig...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
20 819
Senast: LenaH
·
Övr. Katt Hej! Nu skulla jag tippa på att ungarna är ca 8 veckor och här är liv o rörelse vill jag säga. Kattsand o kattmat köps i parti o...
Svar
4
· Visningar
792
Senast: Sol
·
Hästvård Varning för långt inlägg, ska försöka fatt mig så kort som möjligt… Inte för att jag vet vad jag vill med min redogörelse, men kanske...
Svar
11
· Visningar
5 776
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp