Blöjhink?

Vi har haft blöjhink när dottern var liten. Nu med lillebror har vi en typ av sophink från Ikea som hänger på skötbordet, luktar precis lika mkt/lite. Skillnaden nu är nog att vi tömmer påsen oftare vilket gör att lukten minskat mot tidigare när vi hade blöjhinken. Vi bor i hus så när det är en bajsblöja slänger vi bara hela påsen på en gång och sätter dit en ny.
Blöjhink känns med andra ord överflödigt, var dock inte missnöjd med den vi hade med dottern - det var en korbell. Dyra refill dock.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Okej, jag har ingen bebis eller någon som använder blöjor :D Men däremot har jag en katt och en trasig sophink, och jag börjar bli trött...
Svar
18
· Visningar
1 394
Senast: Account
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 327
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 506
Senast: Roheryn
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 931
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp