Bukefalos 28 år!

Widerberg

Trådstartare
Snälla, säg att det inte bara är jag som inte kan logga in där ikväll??

*sliter mitt hår, jag vill blogga!* :angel:
 
Sv: blogg.se

de uppgraderar servern. om jag inte missminner mig, så den skulle vara nere ca 6 timmar sedan när du loggar in får du bekräfta flytten till den nya.

det var ett meddelande om detta uppe under veckan.

så just nu är den nog nere för att flytten är in progress... det kunde även bli så att det inte går att logga in efteråt om allt för många försöker logga in samtidigt ..
 
Sv: blogg.se

Men dom började ju inatt? Så nu har det ju gått bra mycket längre tid än 6 timmar... Och ingen har ju skrivit något inlägg än (ser man ju på senaste inlägg...).
 
Sv: blogg.se

GAAAH!! Vad ska jag göra då då? All info försvinner ur mitt huvud om jag inte skriver upp det på en gång och jag glömde blogga igår!!! :angel:
 
Sv: blogg.se

Jag har inte kunnat loggat in på hela dagen. Irriterande :p Trodde det var min dator som krånglade.

Tindra, tack, då vet man varför i alla fall :)

Frid, Malin
 
Sv: blogg.se

Om man går in på första-sidan och går in på länken "blogg.se byter bloggplattform, Läs mer här!" så kan man läsa:

Blogg.se byter bloggplattform
Uppdaterad måndag klockan 12:45: Goda nyheter! De problem vi haft är lösta och vi kommer snart att öppna portarna för alla! .
 
Sv: blogg.se

Ja, men inte så som igår. Kom inte in ens på startsidan.
 
Sv: blogg.se

Uppdatering måndag 16:30: Vi har nu börjat flytt av bloggar med många inlägg och bilder tex: merit.blogg.se. Vi kommer att informera när vi har släppt på för inloggning. Vi kommer inte att utlova någon tid. Vi vill vara säkra på att allt fungerar innan vi öppnar för inloggning.

:/ suck. haha.
 
Sv: blogg.se

Från info.blogg.se:

Vi återgår till gamla bloggverktyget

Det är nu 47 timmar sedan vi började den planerade flytten till nya bloggverktyget. Vi har fortfarade ett par problem med verktyget och vågar inte riskera att 75.000 bloggar får en sämre driftmiljö än den vi hade innan vi startade flytten. Vi har därför beslutat att återgå till gamla verktyget. Eftersom vi har möjligheten att ta en kraftfullare databasserver i drift kommer vi att göra det. Har du något problem med publiceringen av din blogg - maila kundservice@ blogg.se Vi beräknar att du kan logga in innan kl 6.00 idag, tisdag den 1 april. Vi beklagar att ni har fått vara utan bloggmöjlighet de senaste två dygnen, men vi har gjort allt som står i vår makt för att ta den nyare och bättre bloggtjänsten i drift. Vi kommer att fortsätta med storskaliga drifttester i nya miljön tills verktyget är stabilt.
 
Sv: blogg.se

Några har i a f kommit in på sina bloggar, eftersom det skrivits nya inlägg idag (vilket man ser på startsidan).
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej Jag har ett hår som blir flottigt väldigt fort och ser fettigt ut efter bara någon dag. Jag duschar håret 2 gånger i veckan då jag...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 806
Senast: CaisaCax
·
Kläder & Bli fin Jag måste köpa nya underkläder! Har haft Pumas och CKs sporttoppar då jag vill ha så mkt bomull/naturmaterial som möjligt men resåren...
Svar
13
· Visningar
765
Senast: Jamtland
·
Kropp & Själ Hej! Jag är ganska duktig på att använda spf i ansiktet och resten av kroppen, men tycker att hårbotten är hopplös, främst där man har...
Svar
6
· Visningar
686
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
366

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Valp 2024
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp