Bukefalos 28 år!

Bloggar med annonser?

Ms Sally

Trådstartare
Hur funkar det egentligen, bloggar där man får lägga in annonser, typ affiliateprogram?

Nån som kan tipsa om bloggar som tillåter sådant?
 
Sv: Bloggar med annonser?

Lage den selv? :D Jeg har det.. Synes det er enklest å drifte alt selv jeg. Men krever jo at man har litt kjennskap til hvordan.
 
Sv: Bloggar med annonser?

Hvis du har webhotell, og litt datakunnskap (uten å kunne kode) skal du klare å installere en blogg uten å skrive en eneste linje kode. En blogg som brukes mye er Wordpress, og krever webhotell med mysql og php. Installasjonen skjer via web, og all konfigurasjon skjer via webgrensesnitt. Du kan også laste ned ulike temaer og plugins, uten å skrive en eneste kode.

Men.. For å kunne legge inn annonser, bør du likevel inn i koden å legge til litt. Du trenger ikke nødvendigvis kode selv, men ha forståelse for hvor du skal legge ting inn.

Ingen direkte gode råd dersom du ikke kan, eller har mulighet til å få hjelp med kodingen.
 
Sv: Bloggar med annonser?

Ser forresten at Wordpress har en plugg nettopp for dette. Heter AdSense Manager. Har aldri testet den, så har ingen erfaring i forhold til om dette er hva du ønsker.
 
Sv: Bloggar med annonser?

Ok, jag fixar såpass att jag klarar det som du nämner, så tack för input. Ska kolla på Wordpress!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Enligt mitt antivirusprogram har jag massor av spårare från olika sidor som spårar vad jag gör på nätet, för att kunna anpassa annonser...
2
Svar
20
· Visningar
1 108
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Varför har jag helt plötsligt asiatiska Google-annonser? Jag har rensat webbplatsdata och cookies men jag får ändå bara dessa skumma...
Svar
12
· Visningar
755
Senast: Raderad medlem 68338
·
Hästvård Jag har läst en hel del annonser för stallplats senaste tiden och frasen i rubriken är väldigt vanlig. Men betyder det att man lägger...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 842
Senast: Apollo 13
·
Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan...
2
Svar
23
· Visningar
2 065
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • IRAP vid hornhinnesår?
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp