Bukefalos 27 år!

Blue Chip Original!

P

Pockan

Hej! Jag undrar om någon av er använder detta foder. En vän till mig som bor i England använder detta och är väldigt nöjd! Vad tycker ni om det? Vet ni någon återförsäljare i Södertälje- och Skaratrakten!
MVH / Fia

:banana: Var tvungen att lägga in den, hur söt som helst!

Gav det till min häst för några år sen, märkte väl ingen skillnad direkt.... Vet inte vart det går att köpa tyvärr.

har du provat att söka på det??

Hon jag köpte av sålde även Spillers, så kanske deras försäljare kan ta hem det till dig.

En annan sak, VARFÖR vill du fodra med Blue Chip??

P

Pockan

Hej!
Egentligen är det inte jag som ska fodra med det. Mina hästar är runda och go som det är. ;) Det är en kompis som har problem med hullet på sitt sto, dåliga hövärden, som ville pröva.

MVH / Fia

Liknande trådar

• Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 519
Senast: Motacilla
·
Hästmänniskan Hej! Jag har flyttat till ett nytt stall. Stallet jag stod i fanns inga jourer mer än när stallägaren åkte iväg, då hjälptes vi alla...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 926
Senast: Skye
·
  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
423
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
10
· Visningar
1 116
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Föl 2023
  • Rambo summer series?