Bukefalos 28 år!

Bluetooth-adapter

Tigertofflan

Trådstartare
Efter att datorn kraschat håller jag nu på att installera om alla program. Håller just nu på med mitt blåtandsmög. Har en liten adapter som jag köpt hos the Phone House.

B0000AITJV.03.MZZZZZZZ.jpg

Ser ut precis som denna förutom att det står "hama" på den bara.

Frågan är då, får man med något installationsprogram när man ska installera denna? Eller den ska sköta sig själv?

Sätter jag i den när datorn är på verkar det som den installerar sig själv, och jag kan föra över bilder från telefonen till datorn om jag går in i enmassa menyer och krånglar, men programmet uppför sig inte alls som det gjort innan. Förut kom det upp en ikon på skrivbordet, klickade jag på den kunde jag dra över alla filer från telefonen till datorn, och slippa dra över en bild i taget..

Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra nu.. Men det kan ju vara bra att veta om det faktiskt följde med någon instruktionsbok eller CD-skiva när jag köpte den, men jag minns inte. Är det någon som har en sån här och vet?

:bow:
 
Sv: Bluetooth-adapter

Brukar vara med nån installations cd till sådana men kanske kan du ladda ner det från Hama's hemsida ;) . Brukar ju kunna bli lite galet när Windows själv hittar drivrutinerna...
 

Liknande trådar

K
IT & mobiler Rörig rubrik, men jag ska förklara så gott jag kan. I somras köpte jag en FujitsuSiemens med förinstallerat Vista. Datorn i sig är...
2
Svar
22
· Visningar
2 590
Senast: maria85
·
IT & mobiler Jag har en dator från 1800 kallt som jag tänkte min son kunde ha att surfa på, så jag köpte en USB-adapter så kan han ansluta till det...
Svar
6
· Visningar
876
Senast: athena
·
S
IT & mobiler Jag har en bärbar dator. När jag skriver dokument använder jag programmet Works (det följde med datorn - har inte installerat Word då...
Svar
6
· Visningar
1 061
Senast: Skuggabaldur
·
I
IT & mobiler Jag har problem med min bluetooth. Har precis köpt en ny dato(HP Pavilion dv5000) och skulle nu installera min bluetooth adapt, men när...
Svar
1
· Visningar
754
Senast: Supergregg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp