Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

H

hotrodder

Kan man göra upp om bodelning " i godo" eller måste man ta hjälp av en bodelningsförrättare?

Gäller samma för sambor som gifta att man måste anmäla bodelning till tingsrätten?

Malin

T

tilda60

Man kan göra bodelning själv. Det gjorde vi och vi var gifta. Det gäller bara att två personer ska bevittna med sina namnteckningar. Hör med en advokat, det kan man ta per tel, om riktlinjer för hur det ska skrivas. Lycka till och hoppas att ni kan komma överens :banana: :banana:

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6452 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Anläggning Vi har en läggda på ca 2 ha som vi inte använder. Skulle vilja göra någon typ av naturbana där till dottern och hennes ponny. Typ...
Svar
5
· Visningar
328
Samhälle Har ni haft problem att öppna spärrarna med acesskort kopplat till Movingokortet senaste dagarna? Gäller att alltså Stockholm och SL om...
Svar
0
· Visningar
164
Samhälle Alltså jag är så förbannad nu! Har inte kunnat sova pga detta. Jag vet inte om ni hängt med i vad som hänt. Men toppjuristen Göran L...
12 13 14
Svar
274
· Visningar
15 929
Hundträning Jag är nu medlem i rasklubben och i den lokala brukshundsklubben, men insåg precis att den lokala brukshundsklubben inte anordnar några...
Svar
17
· Visningar
638

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Föl 2021
  • Betäckningar 2021

Omröstningar