Böjda pannband

D

dressyrryttare

Någon som vet hur man gör? Jag syftar på pannband som liksom hänger lite ner så att dom är böja istället för raka över pannan.
 
Storhästen jag rider har sådant. Det har blivit så bara för att det är för stort för honom, och så är det ganska tunt. I början var det ju ganska hårt, men nu har det börjat hänga ner i mitten...tycker personligt att det är svinfult, men smaken är ju som baken... :crazy: :D
 
det finns sånna att köpa på internet, kommer dock inte ihåg hemsidan.. :crazy:
 
Jag har ett sådant, det satt på ett "Dyon" träns jag köpte för länge sedan, men jag tog väck det och satte på
ett annat, hittar jag det kan jag skicka det till dig,
för jag använder det inte.. :D
men det gäller bara att hitta det..
 
Jag har ett sånt till min häst. V format med två el tre(kommer inte ihåg..)små "diamanter" på eller vad man nu ska kalla det..?! :D
Köpte det på Stornäs Sadelmakeri,Eskilstuna om jag inte minns helt fel!
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
617
Senast: Fiorano
·
Kropp & Själ Hej. Jag letar efter en gammal reklam, antingen från Always eller Libresse. I reklamen så hängde kvinnor med mens upp och ner i...
Svar
0
· Visningar
317
Hemmet Jag har aldrig lyckats hitta någon fin stjärna till granen. Jag har en som duger, men har aldrig hittat DEN liksom. Allting är liksom...
Svar
7
· Visningar
343
Senast: gul_zebra
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 512
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp