Bönderna söker igen...

Alla bönderna som kommer vara med i tv4 var ju i princip jämngamla. Kan nog bli kärleksintriger både mellan bönder och brevskrivarna i år.
 
Synd att alla är så unga. Skulle vara trevligt med en bonde (eller flera) som är i 50-års åldern också - för variation.
Jag tycker det är jättetråkigt att dom inte följer hästbonden eftersom hon hade kunnat bli väldigt intressant och något annat än de fyra dom valt att följa hemma. För Marie (och Leonora) är ju trots allt inte särskilt unga i jämförelse med resten :)

Jag ÄLSKAR Per! Han är som en glad labrador! Hoppas han träffar en lika glad tjej och lever lycklig förevigt.
Gillar Susanna också, de andra känner jag mig helt ointresserad av men tror ändå det kan bli spännande intriger!

Per :love: Han är den enda i år jag verkligen spontant känner för att följa! Han framstår onekligen som en mycket sympatisk person!
 
Kollar ni nu då? :)

Igår var ju gruppdejtandet över och de gjorde sitt val gällande vilka som ska följa med till gården. Tycker dom gjorde bra val så det ska bli spännande att följa dom nu.

Hos Per är Lina (hette hon va? Hon som hoppat fallskärm osv?) favorit hittills. Hos Susanna är Hannes favorit och det verkar han vara för henne också. Hos Erik är NorrlandsCaroline favorit, hon verkar himla mysig. Hos Simon är det svårare så får vänta lite :p
 
Susanna och Hannes hoppas jag på:)

Hos Per så verkar Lina eller den där tjejen han valde som nr 2 tror jag:p inte hon som han valde sist som tjatade om utebliven egentid och inte hon med yvigt hår alltså.

Simon borde nog valt Emelie, hon verkade rar och jag tror att de hade passat bra.

Hos Erik tror jag mest på hon den korthåriga som är rädd för fåglar eller norrlandstjejen.
 
Jag hejar på Tobias hos Susanna! Hos Per gillar jag Sofie (tror jag hon heter?) mest! Hon som blev så upprörd när hon inte hann få egentid kändes lite läskig tycker jag, känns som att det kommer bli en del drama på grund av henne!

Håller med, hon verkade ju klockren i början men hon spårade ju ur helt i gårdagens avsnitt med det där med egentiden! Hoppas hon lugnar ner sig lite.

Tycker också Tobias verkar väldigt gullig och blyg på ett lite charmigt sätt :)
 
Susanna och Hannes hoppas jag på:)

Hos Per så verkar Lina eller den där tjejen han valde som nr 2 tror jag:p inte hon som han valde sist som tjatade om utebliven egentid och inte hon med yvigt hår alltså.

Simon borde nog valt Emelie, hon verkade rar och jag tror att de hade passat bra.

Hos Erik tror jag mest på hon den korthåriga som är rädd för fåglar eller norrlandstjejen.

Men jag vill ju ha Hannes!
 
Jag hejar på Tobias hos Susanna! Hos Per gillar jag Sofie (tror jag hon heter?) mest! Hon som blev så upprörd när hon inte hann få egentid kändes lite läskig tycker jag, känns som att det kommer bli en del drama på grund av henne!
Är det Sofie hon heter? Tror att vi menar samma tjej hos Per:p
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Anders Lindqvist, en pensionerad travtränare och kusk bosatt i Frankrike, gör oväntade känslosamma upptäckter när han deltar i Bonde...
Svar
0
· Visningar
107
Skola & Jobb Det har kommit ut en annons för ett jobb jag sökte för några år sedan. Omfattande rekryteringsprocess, jag var en av slutkandidaterna...
Svar
15
· Visningar
738
Senast: BernT
·
  • Artikel
Hästnyheter Kärleken frodas och växer, men fästmön pluggar på annan ort. För Hänt berättar Bonde söker fru-stjärnan Mikael Backstulid om den stora...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Han har överlevt cancer två gånger. Varit gift och har sju barn. Nu ska travprofilen Anders Lindqvist, 71, hitta kärleken i...
Svar
0
· Visningar
350
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp