Bönderna söker igen...

I Aftonbladets plusartikel kan man läsa att de blev ett par på riktigt i höstas och har haft roligt åt att se alla spekulationer om att det inte blev nåt... De flyttade ihop i mellandagarna.

Kul! Det verkade ju rätt svalt när Linda var där på återbesöket :)
 
Kul! Det verkade ju rätt svalt när Linda var där på återbesöket :)
På nyårsafton gjorde både Erik och Alicia inlägg på Instagram där de förklarar att de är ett par.

– Vi får hälsa så mycket till Linda Lindorff och tacka så mycket för hjälpen för vi har flyttat ihop, säger Erik på Instagram.

Även Alicia skriver på sitt konto:

”Ja, vi är ett par. Gott nytt år”, skriver hon.

När Nöjesbladet når Alicia och Erik berättar paret att de bor ihop sedan den 27 december.

– Vi ska ägna resten av livet tillsammans. Det är vad som gäller nu, säger Erik.

Ni har legat lågt med utgången. Varför?

– Det är alltid roligt att se vad folk säger och tycker. Det är bara vi som har trott att det här ska kunna bli något över huvud taget. Vi tänkte att vi tar det lite lugnt och vi själva visste hur slutavsnittet skulle se ut. Vi har inte bara velat kasta oss i det utan vi har lagt grunden på vårt vis. Det ska kännas rätt och det tog lite tid för mig att komma i kontakt med mina känslor och vad jag verkligen tycker. Så det har varit upp och ner och hit och dit, säger Erik.

Ungefär när ser ni det som att ni blev ett par på riktigt?

– I mitten på november kanske, säger Erik.

Har ni gjort något aktivt för att ligga lågt med detta? Har ni undvikit att synas?

– Vi har mer eller mindre sagt att det inte blev något. Det är alltid roligt att slå ur underläge för att ingen trodde att det skulle bli något. Det blev lattjo från vår sida att visa på motsatsen. Inte ens TV4 visste. Ingen där hade en aning, säger Erik.

I er nyårshälsning på Instagram hälsar ni också till Linda Lindorff. Är det för att hon inte heller hade koll?

– Ja, definitivt. Jag tror att Linda var extremt säker på att det inte skulle bli någonting. Hon var också extremt frustrerad. Hon bad oss förut att hålla henne uppdaterad och nu gjorde vi det, säger Erik.

– Det viktiga är att vi har det bra och vet vad vi känner, säger Alicia.

Alicia berättar att hon har sett fram emot att flytta in med Erik.

– Det betyder allt. Just nu känns allt så jäkla bra, säger hon.

Hon ska studera till brandman. Paret har också planer på att renovera på hemmaplan och även bygga ett hönshus.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Anders Lindqvist, en pensionerad travtränare och kusk bosatt i Frankrike, gör oväntade känslosamma upptäckter när han deltar i Bonde...
Svar
0
· Visningar
145
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Det har kommit ut en annons för ett jobb jag sökte för några år sedan. Omfattande rekryteringsprocess, jag var en av slutkandidaterna...
Svar
15
· Visningar
810
Senast: BernT
·
  • Artikel
Hästnyheter Kärleken frodas och växer, men fästmön pluggar på annan ort. För Hänt berättar Bonde söker fru-stjärnan Mikael Backstulid om den stora...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp