Bönderna söker igen...

Jag började gapskratta när Simon tog av sig tröjan för att bada. Han är ju inte lite blek :p

Förövrigt tyckte jag också det blev lite märkligt när den tjejen hos Per klagade på att hon inte fått ensamtid. Hon borde rimligen haft tid att fråga honom själv om det innan Linda kom. Förhoppningsvis är det inget som skapar problem inom gruppen.
 
Håller med, hon verkade ju klockren i början men hon spårade ju ur helt i gårdagens avsnitt med det där med egentiden! Hoppas hon lugnar ner sig lite.

Tycker också Tobias verkar väldigt gullig och blyg på ett lite charmigt sätt :)

Såg precis det avsnittet. Sjukt obehagligt beteende! O_o
 
Jag började gapskratta när Simon tog av sig tröjan för att bada. Han är ju inte lite blek :p
Äkta bonnabränna, i ordets ursprungliga mening! :D

(För övrigt är han från grannbyn till där min far är uppvuxen, hans dialekt låter precis som mina farföräldrar lät... Hög igenkänning, så att säga... )
 
Och jag håller med om Maries surgubbar, man undrar ju om det är avundsjuka lågstadiebarn...
Den ena av dom tror nog att han hade "frikort" iom att han var hästuppfödare själv O_o Hans kommentar till de övriga gubbarna redan när han kom sa ju allt :meh: (typ. här kommer jag, bättre sent än aldrig, så ni kan ju åka hem nu... - bra sätt att presentera sig på :yuck:)
 
Alltså stackars Marie, hon har haft missflyt med att det inte var fler normala brevskrivare. Och hon har verkligen haft tålamod med surgubbarna länge nog!

Lite ihåligt med Hans-Erik "nej men jag hade ju tänkt åka hem ändå, även om inte Marie hade valt bort mig" när han minuterna innan bara "ja om jag får vara kvar så får jag fråga vad man ska göra för att vinna hennes hjärta". Den frågan skulle han kanske för övrigt ha funderat på lite tidigare, i stället för att sitta och tjura.
 
Åh, Tobias. :cry: :heart Verkar iofs vara ett bra gäng allihop hos Susanna, Martin hade jag inte fått något grepp om alls förut men nu fick ju han också lite utrymme. Men något alldeles speciellt med Tobias som verkar så himla sansad och mogen för sin relativt unga ålder. Så jordnära och så behagligt trygg i sig själv och ändå med koll på läget runt om sig.
 
Åh, Tobias. :cry::heart Verkar iofs vara ett bra gäng allihop hos Susanna, Martin hade jag inte fått något grepp om alls förut men nu fick ju han också lite utrymme. Men något alldeles speciellt med Tobias som verkar så himla sansad och mogen för sin relativt unga ålder. Så jordnära och så behagligt trygg i sig själv och ändå med koll på läget runt om sig.
Kände precis samma!
 
Och Hannes hos Susanna, allt jag kan tänka på är storebrorsan i Eva och Adam när jag ser honom :D:love:


Och Per alltså, han verkar så himla himla fin generellt mot sina tjejer och alltmänt. Det är verkligen dom jag uppskattar mest att följa den här säsongen.
 
Senast ändrad:
Och Hannes hos Susanna, allt jag kan tänka på är storebrorsan i Eva och Adam när jag ser honom :D :love:

Jag tycker Hannes är lite obehaglig, det är nåt med hans ögon som gör att han känns lite platt. Tycker det var bättre idag än tidigare, men förut har han liksom inte haft något liv i ögonen. Jag hejar på Jim nu.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Anders Lindqvist, en pensionerad travtränare och kusk bosatt i Frankrike, gör oväntade känslosamma upptäckter när han deltar i Bonde...
Svar
0
· Visningar
107
Skola & Jobb Det har kommit ut en annons för ett jobb jag sökte för några år sedan. Omfattande rekryteringsprocess, jag var en av slutkandidaterna...
Svar
15
· Visningar
735
Senast: BernT
·
  • Artikel
Hästnyheter Kärleken frodas och växer, men fästmön pluggar på annan ort. För Hänt berättar Bonde söker fru-stjärnan Mikael Backstulid om den stora...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Han har överlevt cancer två gånger. Varit gift och har sju barn. Nu ska travprofilen Anders Lindqvist, 71, hitta kärleken i...
Svar
0
· Visningar
350
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp