Bönderna söker igen...

Telefonskräck i all ära men Frida kunde ialla fall skickat ett sms. paralyserad får man bara inte bli. Hade inte Frida varit med så kanske Simon hade fått utrymme att få känslor för Amanda. Det kändes inte helt off mellan dem.

Per, vilken glädjebomb han är! Han och Sofie är ju underbara. Hoppas verkligen att det funkar hela vägen för dem!

Susanna och Hannes: så fina så fina. Håller tummarna för dem.

Erik och Alicia: Sorry men nä. Jag tror inte det blir nått. Erik är för stel och praktisk även om man fick se en lite mer avslappnad sida av honom idag. Men jag tror inte han blir mer avslappnad eller "wild and crazy" än så.
 
Telefonskräck i all ära men Frida kunde ialla fall skickat ett sms. paralyserad får man bara inte bli. Hade inte Frida varit med så kanske Simon hade fått utrymme att få känslor för Amanda. Det kändes inte helt off mellan dem.

Per, vilken glädjebomb han är! Han och Sofie är ju underbara. Hoppas verkligen att det funkar hela vägen för dem!

Susanna och Hannes: så fina så fina. Håller tummarna för dem.

Erik och Alicia: Sorry men nä. Jag tror inte det blir nått. Erik är för stel och praktisk även om man fick se en lite mer avslappnad sida av honom idag. Men jag tror inte han blir mer avslappnad eller "wild and crazy" än så.
håller med om Simon/Frida
såg intervjun som Linda gjort med henne och jag är ledsen, men det känns inte som att hon är ärlig ens mot sig själv.

Per och Sofie - tycker mest att han är tröttsam men hon verkar ju gilla det, så det funkar säkert. (sen kan man ju kika på spoilern jag lade in tidigare i tråden)

Susanna och Hannes - (även här, se spoilern) a match made in heaven, känns det som. Och en så kärleksfull kille, trygg i sig själv och som han kan uttrycka vad han känner... :heart det är ju nästan så man själv blir kär... (även om han kunde varit min son, åldersmässigt)

Erik och Alicia - jag skulle inte sätta pengar på att de separerar. För även om många tycker att han verkar tråkig, så är det ju faktiskt så att det finns tjejer som gillar just såna som han är... Jag vet inte.
 
håller med om Simon/Frida
såg intervjun som Linda gjort med henne och jag är ledsen, men det känns inte som att hon är ärlig ens mot sig själv.

Per och Sofie - tycker mest att han är tröttsam men hon verkar ju gilla det, så det funkar säkert. (sen kan man ju kika på spoilern jag lade in tidigare i tråden)

Susanna och Hannes - (även här, se spoilern) a match made in heaven, känns det som. Och en så kärleksfull kille, trygg i sig själv och som han kan uttrycka vad han känner... :heart det är ju nästan så man själv blir kär... (även om han kunde varit min son, åldersmässigt)

Erik och Alicia - jag skulle inte sätta pengar på att de separerar. För även om många tycker att han verkar tråkig, så är det ju faktiskt så att det finns tjejer som gillar just såna som han är... Jag vet inte.

Jag såg också intervjun och tyckte mest Linda la orden i munnen på Frida som i sin tur körde med flosker. Nä...den kändes inte äkta.

Spoilers öppnar jag aldrig :p

Alicia verkar "fri", äventyrslusten och spontan på ett sätt som Erik inte alls är. Jag tror hon tröttnar med tiden på honom och han tycker hon blir för opraktisk. ;)
 
Jag fick så fruktansvärt ont i hjärtat av hur Simon blev behandlad och hur han försökte hålla huvudet ovanför vattenytan och försöka njuta av sin semester. Och sen störtbölade jag när hans kompis kom. Vilken fin vän.

Dom andra tre paren hoppas jag att det går bra för.
 
Stackars Simon :cry: Men hoppas han inser en stund efter sveket att han ska vara glad att han slapp henne. Sån oärlighet kan man gärna slippa i ett förhållande.

Hannes och Susanna är såå söta! Som @ameo säger så skulle man själv kunna bli kär i honom för han verkar helt fantastisk!

Sofie och Per är också söta och verkar ha himla kul ihop.

Erik och Alicia var också rätt söta men jag är osäker på om dom kommer hålla ihop. Ska bli intressant nästa vecka :)
 
Jaha, vad tror ni nu om sista avsnittet? På BSF facebooksida kan man se klipp från några av paren. (de sänds kanske också som trailer på tv4, det vet jag inte eftersom jag bara följer websändningar…)
Vilka av dem hänger ihop när Linda gör sista avsnittet tidigare under hösten? Och hur har det gått sen?
(Susanna o Hannes var för övrigt med i Nyhetsmorgon i morse, utan att avslöja något...)
 
Inga överraskningar ikväll.
Härligt att det funkade hela vägen för Per och Susanna. Jättefina par.

Givetvis satte Eriks praktiska tänk stopp för eventuella känslor.

Hoppas innerligt att Simon hittar en go tjej. Jag blir inte förvånad om han är med nästa år också.
 
Jag blev så himla glad när jag såg Per och Sofie :love:

(Och som vanligt blir jag galen på Lindas forcerande när det gäller giftemål osv :meh: )

Sen böev jag jätteglad för trailern inför nästa vecka! Så himla roligt att få se hur det går för några och hoppas Petra och Sebeastian säger det dom verkar säga :love:
 
Jag blev så himla glad när jag såg Per och Sofie :love:

(Och som vanligt blir jag galen på Lindas forcerande när det gäller giftemål osv :meh: )

Sen böev jag jätteglad för trailern inför nästa vecka! Så himla roligt att få se hur det går för några och hoppas Petra och Sebeastian säger det dom verkar säga :love:
Vad verkade de säga? :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Anders Lindqvist, en pensionerad travtränare och kusk bosatt i Frankrike, gör oväntade känslosamma upptäckter när han deltar i Bonde...
Svar
0
· Visningar
109
Skola & Jobb Det har kommit ut en annons för ett jobb jag sökte för några år sedan. Omfattande rekryteringsprocess, jag var en av slutkandidaterna...
Svar
15
· Visningar
738
Senast: BernT
·
  • Artikel
Hästnyheter Kärleken frodas och växer, men fästmön pluggar på annan ort. För Hänt berättar Bonde söker fru-stjärnan Mikael Backstulid om den stora...
Svar
0
· Visningar
181
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Han har överlevt cancer två gånger. Varit gift och har sju barn. Nu ska travprofilen Anders Lindqvist, 71, hitta kärleken i...
Svar
0
· Visningar
351
Senast: Gunnar
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp