Bönderna söker igen...

Det är ju nått av årets par som tydligen ska vara gravida. Jag tror det är Susanna och Hannes.

Har rätt många bekanta till Pär som säger att Sofie har druckit alkohol under hösten. Antingen så lurs dom eller så är det så. Men det känns inte som Pär riktigt att skaffa barn redan.
 
Det är ju nått av årets par som tydligen ska vara gravida. Jag tror det är Susanna och Hannes.

Har rätt många bekanta till Pär som säger att Sofie har druckit alkohol under hösten. Antingen så lurs dom eller så är det så. Men det känns inte som Pär riktigt att skaffa barn redan.

Först fattade jag inte utan trodde du antydde att hon var olycklig och blivit alkoholist :laugh:
 
Alltså Per och Sofie ❤️❤️❤️. De är mitt favvopar av alla bondepar jag nånsin sett. Så himla fina!
Hannes och Susanna verkar också helt perfekta för varandra, jag var inte så förtjust i nån av dem från början men nu känns de supergulliga båda två.
 
Det är ju nått av årets par som tydligen ska vara gravida. Jag tror det är Susanna och Hannes.

Har rätt många bekanta till Pär som säger att Sofie har druckit alkohol under hösten. Antingen så lurs dom eller så är det så. Men det känns inte som Pär riktigt att skaffa barn redan.
njä, det LInda sa var att det skulle vara med i årets säsong
Hon har själv svarat någon på Instagram (tror jag det var) att det visar sig i nästa avsnitt. Det är alltså någon av tidigare års bönder - nån utöver de som redan är kända - som väntar barn.
 
njä, det LInda sa var att det skulle vara med i årets säsong
Hon har själv svarat någon på Instagram (tror jag det var) att det visar sig i nästa avsnitt. Det är alltså någon av tidigare års bönder - nån utöver de som redan är kända - som väntar barn.

Ja jag fick det förklarat av en kompis också. Hade fattat fel hehe.

@Emtherlia Haha! Så fel det kan bli ;-)
 
Alltså jag kom inte alls ihåg den där Järvsöbonden som också blivit pappa - har han varit med i någon av webvarianterna på BSF? Eller är det bara att han var med bland de första och sedan att han inte kom med bland de fyra som man fick följa på tv?
 
Ja... jag hoppas de har repeterat frågorna innan... Det måste ju vara lite tröttsamt att typ
"nä jag kan tyvärr inte få barn... men jag hoppas hitta kärleken ändå."
Det har ju faktiskt varit några deltagare (brevskrivare åtminstone) som av olika orsaker inte kunnat eller velat få (fler) barn, de har då varit öppna med det. Jag skulle nog förutsätta att man måste vara öppen med önskan och förmåga att få eller inte få barn. Det är väl också ganska vanligt att bönderna nämner att de söker en partner för att bilda familj, redan i början av programserien. Så det är nog rätt genomgånget.

Sen vad gäller bröllop och äktenskap så varierar det ju en del om man vill gifta sig eller inte, men det blir ju allt vanligare. Och programkonceptet heter ju bonde söker fru (efter förlagan farmer wants a wife)
 
Fick precis upp detta i mitt Facebookflöde. Otippat....

Screenshot_20190104-111318.jpg
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Anders Lindqvist, en pensionerad travtränare och kusk bosatt i Frankrike, gör oväntade känslosamma upptäckter när han deltar i Bonde...
Svar
0
· Visningar
107
Skola & Jobb Det har kommit ut en annons för ett jobb jag sökte för några år sedan. Omfattande rekryteringsprocess, jag var en av slutkandidaterna...
Svar
15
· Visningar
737
Senast: BernT
·
  • Artikel
Hästnyheter Kärleken frodas och växer, men fästmön pluggar på annan ort. För Hänt berättar Bonde söker fru-stjärnan Mikael Backstulid om den stora...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Han har överlevt cancer två gånger. Varit gift och har sju barn. Nu ska travprofilen Anders Lindqvist, 71, hitta kärleken i...
Svar
0
· Visningar
350
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp