Börja dejta andra?

Vi träffades igår han åkte hem till mig och la sig på min soffa och sov hela dagen för han var bakis. Sen skulle jag laga mat och han gick ut och satt sig med mobilen och jag fråga om han kunde hjälpa till och bara det var jobbigt. När vi gick och la oss ville han inte ens pussa mig. Han bara du har fortfarande den andra killens saliv i din mun, det var en vecka sedan. Bad han gå hem men de ville han inte för det var mitt i natten. Jag försökte prata med honom på morgonen.. då lägger han allt på mig att jag sagt att jag inte har någon framtid med honom. Sen går han runt och hånflinar när jag säger jag inte vill ha någon kontakt alls. Han säger jag inte kommer att hålla mig. Innan han gick så sa han vill du ha en puss eller. Han pussar mig snabbt och går och flinar. Jag är helt knäckt. Han har verkligen 0 känslor och jag känner mig som en utnyttjad idiot.
Det där är ett jävla rövhål så det sjunger om honom. Han försöker medvetet trycka till dig och få dig att må dåligt. Hoppas du blockade honom när du tog bort honom från dina sociala medier. Du förtjänar någon bra mycket bättre än det där.
 
Hade glömt tagit bort han på snap så vi har pratat lite där till och från. Började med att han tog en smygbild på mig när jag var ute med hundarna (vi bor i samma område). Så började vi skriva vilket jag ångrar grovt. Jag skrev jag mådde väldigt dåligt över detta men att jag måste gå vidare. Helt plösligt börjar han skriva en massa att jag har tjatat mig till sex, att han inte alls haft lust pga sitt psykiska mående och att jag inte har fattat de. Känner mig så jäkla äcklad av mig själv att jag trott att det var på bådas intiativ men att han helt plösligt säger i efterhand att han egentligen inte ville. Sen har jag typ fått ångest atacker och bara gråter. Sagt jag vill träffa honom för att prata ut och avsluta de snyggt vill inte ha detta krig.
 
Är det bara jag som läser in lite hämd i det hela från hans sida? Han fick för sig att han kunde göra om till vän hur som helst på hans villkor för han hade ju varit ärlig med orden och sedan när det inte gick så drar han allt till sin spets? Lite, få TS att få dåligt samvete så hon går med på det han vill, dvs hänga kvar som en reserv….
 
Är det bara jag som läser in lite hämd i det hela från hans sida? Han fick för sig att han kunde göra om till vän hur som helst på hans villkor för han hade ju varit ärlig med orden och sedan när det inte gick så drar han allt till sin spets? Lite, få TS att få dåligt samvete så hon går med på det han vill, dvs hänga kvar som en reserv….
Jag ser hela hans beteende som manipulation till att få TS att må dåligt. Jag anser definitivt hämnd, manipulation och rent praktarsel.

TS det bästa du kan göra är att blockera och aldrig titta tillbaka. Be om ursäkt för att han känner så, innan du blockar och det mer för din egen skull än hans. För då har du varit den större personen. Jag tror nämligen inte för fem öre att detta är hur han faktiskt känner. Du är en bra person som inte medvetet har försökt göra någon illa. Han däremot försöker medvetet såra dig och att få dig att må dåligt.
 
Du slösar tid.
Killen lägger det på dig att fortsätta ses fast han egentligen vill träffa andra också. Äta kakan och ha den kvar. Det där med att hitta sig själv är flosker och trams. Då hade han inte haft kvar Tinder.
Hitta någon som lyfter dig och ger energi ist.
Precis. Det låter inte alls som han vill hitta sig själv, utan som att han vill hitta fler ragg som kan bekräfta honom - varför skulle han annars vara på Tinder? Tinder är ju inte en app för den som vill hitta sig själv, utan för den som vill hitta andra.
 
Vi träffades igår han åkte hem till mig och la sig på min soffa och sov hela dagen för han var bakis. Sen skulle jag laga mat och han gick ut och satt sig med mobilen och jag fråga om han kunde hjälpa till och bara det var jobbigt. När vi gick och la oss ville han inte ens pussa mig. Han bara du har fortfarande den andra killens saliv i din mun, det var en vecka sedan. Bad han gå hem men de ville han inte för det var mitt i natten. Jag försökte prata med honom på morgonen.. då lägger han allt på mig att jag sagt att jag inte har någon framtid med honom. Sen går han runt och hånflinar när jag säger jag inte vill ha någon kontakt alls. Han säger jag inte kommer att hålla mig. Innan han gick så sa han vill du ha en puss eller. Han pussar mig snabbt och går och flinar. Jag är helt knäckt. Han har verkligen 0 känslor och jag känner mig som en utnyttjad idiot.
Han får väl en kick av att känna sig som att tjejerna vill ha honom mer än han vill ha dem. Det har inget med dig att göra, det är han som använder andra för att få sig själv att må bättre. Du behöver inte bjuda på dig själv när han vill bekräftelseknarka - han beter sig som en gris, och då blir såklart konsekvenserna att man blir ensam.

”Du kommer aldrig kunna vara utan mig!” ”Jo då, watch me. Hejdå!”
 
Sagt jag vill träffa honom för att prata ut och avsluta de snyggt vill inte ha detta krig.

Tro mig, det finns ingen anledning till att träffa en sådan rövhatt för att runda av något. Han kommer inte ändra sig, känna ånger eller bete sig bättre för något du säger. Jag har själv tidigare tänkt "men om jag bara kan få honom att förstå" och det är en ren tids- och känslotjuv som inte gör någon gott och jag önskar jag hade lagt den omsorgen på massa andra saker och personer såhär i efterhand. Hade han velat förstå hur han får dig att känna så hade han inte betett sig som han gjort till att börja med. Livet är för kort för att lägga tid på sådana fuckboys.
 
Han sa han ville fortsätta träffa mig genom platonisk vänskap. Att han pratar med tjejer från dejtingsidor för att hitta vänskap, för han har inte så mycket vänner. Att han inte har någon sexlust alls just nu varken med mig eller någon annan tjej. Men när han helt plösligt ville ses och jag föreslog en tid så kan han inte. Vilket gör mig frustrerad för känns som att han leker med mig och vill få mig att må dåligt. Jag vill inte vara med honom men jag vill bara ha ett avslut för min egen skull. Då mitt mående inte är det bästa just nu. Har mått dåligt i perioder men när vi träffades i en månad dagligen så glömde jag bort mitt dåliga måående och mådde bra. Men nu har allt raserat.
 
Vilket gör mig frustrerad för känns som att han leker med mig och vill få mig att må dåligt. Jag vill inte vara med honom men jag vill bara ha ett avslut för min egen skull. Då mitt mående inte är det bästa just nu. Har mått dåligt i perioder men när vi träffades i en månad dagligen så glömde jag bort mitt dåliga mående och mådde bra. Men nu har allt raserat.

Det fetade är hans exakta avsikt. Han vill trycka ner dig för att må bättre själv och som @Nahar sa, spring nu.

Exakt vad skulle han kunna säga som skulle ge dig ett avslut? Och om det ens fanns något som han skulle kunna säga, skulle det ens vara äkta med tanke på att hans handlingar säger något helt annat? Se dig själv som din bästa vän och låt ingen behandla din bästa vän på detta sätt.
 
Han sa han ville fortsätta träffa mig genom platonisk vänskap. Att han pratar med tjejer från dejtingsidor för att hitta vänskap, för han har inte så mycket vänner. Att han inte har någon sexlust alls just nu varken med mig eller någon annan tjej. Men när han helt plösligt ville ses och jag föreslog en tid så kan han inte. Vilket gör mig frustrerad för känns som att han leker med mig och vill få mig att må dåligt. Jag vill inte vara med honom men jag vill bara ha ett avslut för min egen skull. Då mitt mående inte är det bästa just nu. Har mått dåligt i perioder men när vi träffades i en månad dagligen så glömde jag bort mitt dåliga måående och mådde bra. Men nu har allt raserat.
Åh snälla du, blocka honom överallt och prata absolut inte med honom. Du är värd så mycket mer och så mycket bättre :heart Du kommer inte att få det avslut du vill ha. Han manipulerar dig. Bli förbannad, säg åt honom att dra åt helvete och så fortsätter du ditt liv så som du vill ha det. Ta hand om dig själv. Det kommer bli bättre :heart
 
Är det bara jag som läser in lite hämd i det hela från hans sida? Han fick för sig att han kunde göra om till vän hur som helst på hans villkor för han hade ju varit ärlig med orden och sedan när det inte gick så drar han allt till sin spets? Lite, få TS att få dåligt samvete så hon går med på det han vill, dvs hänga kvar som en reserv….

Så kan det absolut vara men oavsett tycker jag det tillhör gott uppförande och god medmänsklighet att be om ursäkt om någon tar upp att den känt sig tvingad till sex faktiskt.
 
Spring. Han kommer inte ändra sig. Att han sen håller på att smygfota dig när du är ute är ju sjukt obehagligt? Ha absolut ingen som helst kontakt med honom, blocka honom på alla ställen där han kan få tag på dig. Han kommer inte leda till något gott, han kommer bara fortsätta trycka ner dig.
 
Har mått dåligt i perioder men när vi träffades i en månad dagligen så glömde jag bort mitt dåliga måående och mådde bra. Men nu har allt raserat.

Ingenting kommer bli bättre av att du fortsätter plåga dig själv genom att ha kontakt med honom, ser inte riktigt hur avslutet ska kunna bli bra med det som framkommit i tråden. Gör dig själv en tjänst och gå vidare från honom.

Har man varit med någon som fått en att må bra blir det nästan som ett slags beroende tänker jag. Man gör nästan vad som helst för att komma tillbaka till det fina man hade ibland eller i början som gjorde att man mådde så bra. Men det är inte värt det.
 
Vi träffades igår han åkte hem till mig och la sig på min soffa och sov hela dagen för han var bakis. Sen skulle jag laga mat och han gick ut och satt sig med mobilen och jag fråga om han kunde hjälpa till och bara det var jobbigt. När vi gick och la oss ville han inte ens pussa mig. Han bara du har fortfarande den andra killens saliv i din mun, det var en vecka sedan. Bad han gå hem men de ville han inte för det var mitt i natten. Jag försökte prata med honom på morgonen.. då lägger han allt på mig att jag sagt att jag inte har någon framtid med honom. Sen går han runt och hånflinar när jag säger jag inte vill ha någon kontakt alls. Han säger jag inte kommer att hålla mig. Innan han gick så sa han vill du ha en puss eller. Han pussar mig snabbt och går och flinar. Jag är helt knäckt. Han har verkligen 0 känslor och jag känner mig som en utnyttjad idiot.
Varför lät du han ligga och sova hos dig en hel dag?
Har du inget viktigare för dig? Låter helt absurt.
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 924
Senast: Whoever
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 943
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 808
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 658
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp