Börja dejta andra?

Smurfoff

Trådstartare
Matchade med en kille på tinder och vi klickade direkt. Vi började hänga i princip dagligen i en månads tid, han träffade min familj och mina vänner och vi gjorde typ allt ihop. Men, han sa direkt att han nyligen blivit dumpad av en tjej han verkligen var kär i. Det jag fick veta sen att det var 2 dagar innan vi träffades. Jag tänkte ok vi kan väll bara hänga men så småningom började jag få känslor för honom. Han sa ofta han tyckte han tyckte om mig osv men han sa hela tiden till mig bli nu inte kär i mig. Han mår dåligt i perioder och har varit med tjejer som behandlat honom dåligt. Jag har verkligen gjort allt för honom. I helgen sa han rakt ut att han bara vill vi ska vara vänner att han har sagt från början att han inte är redo för något, utan han måste hitta sig själv då han alltid hoppat från tjej till tjej. Men han säger han tycker om mig och vill fortsätta träffas men endå har han nya bilder på tinder. Jag funderar på ska jag börja dejta andra och typ "glömma" honom eller hoppats att han kommer sen? Eller är det bara att avsluta allt??
 
Jag hoppas väll innerst inne att han ska mogna och vilja ha ett förhållande senare. Eller slösar jag min tid att tänka så?
 
Jag hoppas väll innerst inne att han ska mogna och vilja ha ett förhållande senare. Eller slösar jag min tid att tänka så?
Du får respektera vad han säger. Om han uttrycker att han bara vill vara vän med dig, inte ha något förhållande, då är det så. Han vill inte vara tillsammans med dig. Vill du ha en pojkvän,, så är uppenbart inte den här snubben intresserad.
 
Jag hoppas väll innerst inne att han ska mogna och vilja ha ett förhållande senare. Eller slösar jag min tid att tänka så?
Du slösar tid.
Killen lägger det på dig att fortsätta ses fast han egentligen vill träffa andra också. Äta kakan och ha den kvar. Det där med att hitta sig själv är flosker och trams. Då hade han inte haft kvar Tinder.
Hitta någon som lyfter dig och ger energi ist.
 
Jag kommer ju också att träffa andra. Men har svårt att släppa honom helt då vi trivs ihop, att man kanske ska ses sporaliskt och dejta andra och om det är meningen så blir de vi tillslujt..
 
Jag kommer ju också att träffa andra. Men har svårt att släppa honom helt då vi trivs ihop, att man kanske ska ses sporaliskt och dejta andra och om det är meningen så blir de vi tillslujt..

Du gör ju naturligtvis som du vill men det låter som att du träffar andra för att ni liksom ska spela enligt samma regler, inte för att du har nån lust? Jag tror inte det kommer bita på den här killen, det är ju du som sitter på känslorna liksom och kommer känna dig sårad, inte han.
Var glad att han är ärlig med sin inställning så att du har möjlighet att välja utifrån fakta. Fabulera inte ihop nåt drömscenario som du önskar, för din egen skull. Han är bevisligen inte den typ du söker.
 
Tydligare än så kan han väl inte bli.
Om jag ville mer med honom hade jag lagt det på is,alltså inte träffat honom alls. Sagt att "jag letar efter nåt mer än vän och om.vi fortsätter ses tror jag att jag kommer bli sårad av mina egna känslor så vi ska nog inte ses mer"

Och sedan hade jag börjat dejta andra

Livet är för kort för drama
 
Jag tror dock att det mycket är mitt fel. För i helgen var jag på fest och blev lite för full. Mötte upp honom och vi råkade träffa på en gammal kollega till mig som jag senare under kvällen hånglar upp framför honom. Har inget minne av detta utan har total blackout. Vi umgicks endå hela helgen men jag kände mig så jäkla dum. Trots vi inte är tillsammans så hade jag själv tappat de om han gjort så mot mig. Så ja där kan jag tänka mig att lite dog för honom. Han sa att han fortfarande tycker om mig men att det förändrade en del.
 
Jag tror dock att det mycket är mitt fel. För i helgen var jag på fest och blev lite för full. Mötte upp honom och vi råkade träffa på en gammal kollega till mig som jag senare under kvällen hånglar upp framför honom. Har inget minne av detta utan har total blackout. Vi umgicks endå hela helgen men jag kände mig så jäkla dum. Trots vi inte är tillsammans så hade jag själv tappat de om han gjort så mot mig. Så ja där kan jag tänka mig att lite dog för honom. Han sa att han fortfarande tycker om mig men att det förändrade en del.
Så bra, fortsätt hångla :)
 
Jag tror dock att det mycket är mitt fel. För i helgen var jag på fest och blev lite för full. Mötte upp honom och vi råkade träffa på en gammal kollega till mig som jag senare under kvällen hånglar upp framför honom. Har inget minne av detta utan har total blackout. Vi umgicks endå hela helgen men jag kände mig så jäkla dum. Trots vi inte är tillsammans så hade jag själv tappat de om han gjort så mot mig. Så ja där kan jag tänka mig att lite dog för honom. Han sa att han fortfarande tycker om mig men att det förändrade en del.
Det är irrelevant. Han säger att han inte vill vara tillsammans med dig. Spelar ingen roll vad anledningen är eller inte är.
He's just not into you.
 
Jag tror dock att det mycket är mitt fel. För i helgen var jag på fest och blev lite för full. Mötte upp honom och vi råkade träffa på en gammal kollega till mig som jag senare under kvällen hånglar upp framför honom. Har inget minne av detta utan har total blackout. Vi umgicks endå hela helgen men jag kände mig så jäkla dum. Trots vi inte är tillsammans så hade jag själv tappat de om han gjort så mot mig. Så ja där kan jag tänka mig att lite dog för honom. Han sa att han fortfarande tycker om mig men att det förändrade en del.
Det är så tråkigt att läsa att du lägger skulden på dig själv.
1- Han har sagt "bli inte kär i mig".
2- Han har sagt att han inte vill ha ett förhållande.
3- Han har Tinder och träffar andra.

Han tycker säkert om dig som människa men har inga romantiska känslor eller parplaner.
Jag tror du bara gör illa dig själv med att fortsätta träffa honom. :heart
 
Matchade med en kille på tinder och vi klickade direkt. Vi började hänga i princip dagligen i en månads tid, han träffade min familj och mina vänner och vi gjorde typ allt ihop. Men, han sa direkt att han nyligen blivit dumpad av en tjej han verkligen var kär i. Det jag fick veta sen att det var 2 dagar innan vi träffades. Jag tänkte ok vi kan väll bara hänga men så småningom började jag få känslor för honom. Han sa ofta han tyckte han tyckte om mig osv men han sa hela tiden till mig bli nu inte kär i mig. Han mår dåligt i perioder och har varit med tjejer som behandlat honom dåligt. Jag har verkligen gjort allt för honom. I helgen sa han rakt ut att han bara vill vi ska vara vänner att han har sagt från början att han inte är redo för något, utan han måste hitta sig själv då han alltid hoppat från tjej till tjej. Men han säger han tycker om mig och vill fortsätta träffas men endå har han nya bilder på tinder. Jag funderar på ska jag börja dejta andra och typ "glömma" honom eller hoppats att han kommer sen? Eller är det bara att avsluta allt??

He’s just not that into you.
Jag har varit i precis samma sits som du, och alltså ärligt talat just nu fungerar du bara som någon form av snuttefilt som han kan ta fram när det viner utanför.

Dejting ska vara kul, och det finns fan inget kul i den situationen du befinner dig i.
 
Vi träffades igår han åkte hem till mig och la sig på min soffa och sov hela dagen för han var bakis. Sen skulle jag laga mat och han gick ut och satt sig med mobilen och jag fråga om han kunde hjälpa till och bara det var jobbigt. När vi gick och la oss ville han inte ens pussa mig. Han bara du har fortfarande den andra killens saliv i din mun, det var en vecka sedan. Bad han gå hem men de ville han inte för det var mitt i natten. Jag försökte prata med honom på morgonen.. då lägger han allt på mig att jag sagt att jag inte har någon framtid med honom. Sen går han runt och hånflinar när jag säger jag inte vill ha någon kontakt alls. Han säger jag inte kommer att hålla mig. Innan han gick så sa han vill du ha en puss eller. Han pussar mig snabbt och går och flinar. Jag är helt knäckt. Han har verkligen 0 känslor och jag känner mig som en utnyttjad idiot.
 
Vi träffades igår han åkte hem till mig och la sig på min soffa och sov hela dagen för han var bakis. Sen skulle jag laga mat och han gick ut och satt sig med mobilen och jag fråga om han kunde hjälpa till och bara det var jobbigt. När vi gick och la oss ville han inte ens pussa mig. Han bara du har fortfarande den andra killens saliv i din mun, det var en vecka sedan. Bad han gå hem men de ville han inte för det var mitt i natten. Jag försökte prata med honom på morgonen.. då lägger han allt på mig att jag sagt att jag inte har någon framtid med honom. Sen går han runt och hånflinar när jag säger jag inte vill ha någon kontakt alls. Han säger jag inte kommer att hålla mig. Innan han gick så sa han vill du ha en puss eller. Han pussar mig snabbt och går och flinar. Jag är helt knäckt. Han har verkligen 0 känslor och jag känner mig som en utnyttjad idiot.
Om det är någon som är en idiot i historien i ditt senaste inlägg är det ju han.
Släpp honom helt nu och gå vidare, du behöver inte honom i ditt liv
 
Vi träffades igår han åkte hem till mig och la sig på min soffa och sov hela dagen för han var bakis. Sen skulle jag laga mat och han gick ut och satt sig med mobilen och jag fråga om han kunde hjälpa till och bara det var jobbigt. När vi gick och la oss ville han inte ens pussa mig. Han bara du har fortfarande den andra killens saliv i din mun, det var en vecka sedan. Bad han gå hem men de ville han inte för det var mitt i natten. Jag försökte prata med honom på morgonen.. då lägger han allt på mig att jag sagt att jag inte har någon framtid med honom. Sen går han runt och hånflinar när jag säger jag inte vill ha någon kontakt alls. Han säger jag inte kommer att hålla mig. Innan han gick så sa han vill du ha en puss eller. Han pussar mig snabbt och går och flinar. Jag är helt knäckt. Han har verkligen 0 känslor och jag känner mig som en utnyttjad idiot.
Alltså han kan ju utnyttja dig för du tillåter ju det? Och ja, han är en idiot. Bryt vad det nu är ni har och gå vidare... kommer aldrig bli bra med en människa som beter sig så vidrigt redan oavsett om han skulle komma på att du är the one.
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 891
Senast: Whoever
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 936
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 805
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 652
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp