Börja köra taxi???

Buck

Trådstartare
Jag funderar på att börja jobba som taxi chafför men har ingen erfarenhet av taxi yrket i sverige mer än färdtjänsten när jag gick på gymnasiet..
Har en intervjuv imorgon och känner bara att jag har noll koll på vad jag ska fråga om och vad som är ett bra avtal vs dåligt.

Dvs vill ha tips och hjälp med vad jag ska fråga ev arbetsgivare om, vad jag kan vänta mig som taxi chafför ute på landet osv.

Började söka jobb i förrgår och väntade mig verkligen inte med ett svar så snabbt eller ett svar öht :o

Hjälp!!!! :nailbiting:

Vill egentligen bli möbel tapetsör men har inte behörighet till utbildningen så behöver 12 månaders praktik och då hitta ett jobb som kan kombineras med det..
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Eftersom buke är mitt orakel hoppas jag på bra svar från folket. Har hamnat i en lite knepig situation och jag vet inte riktigt vilken...
2 3
Svar
52
· Visningar
8 330
Senast: Fiorano
·
Hundträning Jag har mina teorier om detta och tränar mina hundar på det sätt som jag tror ska kunna leda till min målbild. Men sen jag blev...
2
Svar
31
· Visningar
4 829
Senast: Lillefrun
·
Skola & Jobb Idag insåg jag att det här inte är hållbart längre. Jag gillar mitt jobb, mina kollegor och är duktig på det jag gör. Tyvärr finns det...
Svar
15
· Visningar
1 811
Senast: _Taggis_
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 198
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp