Börjes orkan täcken??

G

Grevinnan

Något att ha???
Har en växande unghäst som bara kommer att ha det i vinter så jag vill inte köpa för dyrt.

Det har fått bra kritik här på Buke.

Ponnyn i mitt stall har ett sådant regntäcke, men det är bara använt en gång ännu, men då ösregnade det hela dagen. När jag kom framåt kvällningen och tog in dem var ponnyn fortfarande helt torr under täcket.

S

sara

MIn kusin har ett sånt som hon är nöjd med (har inte haft det så länge). Hon sa att det var snyggt också som ett plus i kanten..

J

joaa

Vet inget om täcket, men varför ska en växande unghäst ha täcke:mad:??? Borde klara sig fint med päls

G

Grevinnan

Vad bra, då köper jag ett sånt!!!
Mina klippta pållar har täcke och alla går ute från sex på morgonen till åtta på kvällen vilken väderlek det än är.
Och om det "pissregnar" hela dagen så HAR unghästen täcke på sej, men långt ifrån varje dag.

Liknande trådar

Utrustning Nu står vi i en så där roligt tid när det är 4 grader på natten/morgon och 20 grader mitt på dagen. Min ena häst är klippt sen tidigare...
Svar
11
· Visningar
1 179
Senast: super
·
Utrustning Jag har aldrig lyckats hitta ett täcke som passar shettisen, de som passar i rygg har för små och trånga halsöppningar och de som passar...
Svar
19
· Visningar
685
Senast: CFrisk
·
Utrustning Vet att den kombon inte är "kompatibel" med fastsättningen av linern i täcket, men funkar det ändå utan att fästa täckena i varandra...
Svar
4
· Visningar
475
Senast: peperoni2
·
Utrustning skulle vilja köpa en extra ridjacka att använda ibland när jag rider på andra stall än där jag rider normalt sett. Hyr skåp på min...
Svar
7
· Visningar
522

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Rocka sockorna