Börjes regntäcke Orkan !

Mynta2

Trådstartare
Jag behöver ett billigt regntäcke, behöver inte vara något speciellt...bara det andas. Är då Börjes Orkan ett shysst alternativ ? Kommer inte använda det sådär jätteofta, bara om det tex regnar i flera dagar i sträck eller nåt sånt. Hur är dom i storlekarna ? Är det bra passform ?
 
Finns massvis av trådar om det täcket, sök!

Har själv ett sådant, fick hem det i förrgår o har inte använt det så mycket än... men det sitter bra, iaf på min pålla.
 
Ok, då söker väl jag då...har aldrig vart in på detta forum förut...så jag hadde då ingen aning. Tack för svaret.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 378
Senast: Avalbane
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 239
Senast: Squie
·
Utrustning Har ju lånat en sadel som Legat bra på min häst men ska lämna igen den imorgon då ägaren plötsligt kommit på att hon behöver den på...
Svar
5
· Visningar
625
Senast: Sorgsen
·
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 932

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp