börjes termotäcke?

Lydia

Trådstartare
Någon som har termotäcket från Börjes? Det där vinröda för knappt 300 kr?
Hur är storlekarna? (Min häst är rätt nätt över bogarna, men kommer antagligen att få en redig rumpa när hon kommer igång..)
 
ja har inget sådant men ja har börjes orkan regn och det är ganska litet i bogen och bredare över rumpan. kanske deras andra täcke är gjort efter samma modell?
 
Jag har inye det vinröda men medryttarhästen (arab, men inte så arabtypisk) hade ett grönt likadant. Det passade honom bra.
 
har ett sånt..dom är jätte fina! köpte det just..så jag vet inte hur bra det är..men verkar helt ok.. :smirk: passade min häst perfekt..(arab/ halvblod) :D :love:
 
är den gamla gröna modellen verkligen samma som den här? De ser inte likadana ut på bilden?
 

Liknande trådar

Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
2 852
Senast: iNHALE
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 795
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 053
Hästmänniskan Jag har laddat SÅ många år för att börja på ridskola, jag red på ridskola från jag var 6 till en bra bit upp i tonåren och dom sista...
Svar
5
· Visningar
1 158
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp