Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Boetts nya luva

Z

Ztrawberry Zling

Hej alla exemhästägare!
Någon som har den nya luvan från boett och som kan uttala sig om hur hållbarheten på nätet är/verkar vara?
Jag har H---s luva och den höll ju i 1 dag....så just det här med nät gör mig skeptisk.

Sv: Boetts nya luva

Jag har en sådan luva. Hästen har nu haft den över en vecka i en hage med MYCKET träd oh möjligheter att klia sig och luvan är hel. Nätet i Boetts luva är mycket hållbarare och känns bättre än nätet i de flesta andra luvor jag har sett. De flesta andra luvor på den här hästen har inte håll särskilt länge kan ju tilläggas...

/Linda

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5542 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Övr.Katt Det här är en fristående fortsättning på min tråd om att kastrera hemlös katt. Den katten, S, är numera kastrerad, vaccinerad och...
Svar
11
· Visningar
656
Hästhantering Hej Står inackorderad och det har varit en del flyttar sista året så min häst har stått med lite olika hästar. Tyvärr bits hans täcken...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 810
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
31
· Visningar
4 188
Tjatter Ibland når de automatiska översättningarna på Facebook nya höjder. Jag fastnade med blicken på en kaka som såg trevlig ut och som...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 180

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Ledsen hund
  • Min hund är som förbytt

Hästrelaterat

Omröstningar