Bohuscupen 2017 - Dressyr Häst

Matilda_0000

Trådstartare
Hej alla! Tänkte starta en tråd om bohuscupen 2017 för de som tävlar dressyr på storhäst. I år ska min lilla klubb fått ihop totalt 2 lag och vi har endast 12 hästar+ponnyer. Det ska bli riktigt kul! Jag själv är ridskoleryttare och ska tävla på en underbar liten häst. En riktigt het häst som tidigare endast tävlat hoppning så det blir en utmaning, en rolig utmaning. Det är min första lokala tävling så det ska bli kul. Vår klubb har ordnat flera P&R innan tävlingen, vi får två gratis lektioner och vi ska ha ett träningsläger där vi planerar och ordnar licenser m.m. Jag är så stolt över vår lilla klubb och vill gärna representera den!
Ska ni vara med?
Vilken klubb tävlar ni för? ( Vet inte om man får skriva det här )
Tidigare erfarenheter?
På vilken nivå anser ni att man måste vara?
Hur ska ni förbereda er, eller hur ska er klubb förbereda er?
Berätta allt som ni vill dela med er av!
Lycket till!
 

Liknande trådar

Ridning Hej igen…. Jag tänkte bara flicka in och fråga er(om någon vet) om man får styra hästen med tygeln ut mot sidan eller om jag måste...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: corzette
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
19 982
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 123
Dressyr Jag har ett litet moraliskt dilemma. Mina absoluta favoritprogram att rida är LC:2 och LB:3. De ger bäst känsla för mig och H.H, är...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
16 442
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp