Bukefalos 25 år!

S

stoffe

Kan någon tipsa om någon bra bok som ger grundläggande kunskap om westernridning. Hur gör man o med vilka hjälper etc.
Var kan man i så fall skaffa denna bok (kanske på nätet någonstans).

Kan varmt rekommendera Rolf Carlssons " Westernridning från början", samt någon uppföljare till den, jättebra!!
Tror att det kan gå att köpa den via vissa westernbutikers nätsidor. Bra länksida hittar du på www.western.nu.
Det finns en annan bra bok, av Bob Mayhew- Westernridning på svenska( finns även som film).
Hoppas du hittar något som passa dig.

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså jag kräks på det här. Det bara väller upp fler och fler fall där män inom hästsporten begår övergrepp. Det senaste fallet med en...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 193
IT&mobiler Jag transkriberar en del i jobbet, och textar film. Är vi fler som gör det kanske vi kan tipsa varandra? När språket är engelska går...
Svar
1
· Visningar
327
Kropp&Själ Asså, jag kanske är dum och behöver hjälp med läsförståelse.. och visste inte riktigt heller om jag kunde ställa frågan i någon tråd så...
Svar
5
· Visningar
679
Hästvård Nu får jag snart panik! Irländare, D-ponny, het I ridningen, men trygg och harmonisk på marken. Myser, kommer direkt i hagen.Tillgiven...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
5 990

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Bilfria städer (utbruten från Reflexer)
  • Varför behöver mvc veta antal aborter?
  • Konstiga drömmar

Hund, Katt, Andra Djur

• Myggbett?
  • Oseriös avel 2021

Hästrelaterat

Omröstningar