S

stoffe

Kan någon tipsa om någon bra bok som ger grundläggande kunskap om westernridning. Hur gör man o med vilka hjälper etc.
Var kan man i så fall skaffa denna bok (kanske på nätet någonstans).
 
Kan varmt rekommendera Rolf Carlssons " Westernridning från början", samt någon uppföljare till den, jättebra!!
Tror att det kan gå att köpa den via vissa westernbutikers nätsidor. Bra länksida hittar du på www.western.nu.
Det finns en annan bra bok, av Bob Mayhew- Westernridning på svenska( finns även som film).
Hoppas du hittar något som passa dig.
 

Liknande trådar

Kultur Jag är sugen på att försöka lära mig franska. Jag läste franska i 6 år i grundskolan, men det resulterade i mest teoretiska kunskaper...
Svar
3
· Visningar
352
Senast: manda
·
Kultur Jag efterlyser titeln på en bok som jag läste för kanske 10 år sen typ. Det är en svensk författare. Handlade om en tjej som bodde...
Svar
4
· Visningar
833
Hundhälsa Orolig matte! Jag röntgade min hund och fick resultatet C/C med subluxation i båda höftlederna. Jag ifrågasätter inte resultatet och ju...
Svar
14
· Visningar
1 411
Senast: Otherside
·
Dressyr Ja alltså, det här är tyvärr ”som vanligt”. Han började med det här på förra stället och 80 % av alla pass kastar han sig minst två...
Svar
19
· Visningar
915
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Har ditt hushåll (minst) en Smart TV?
Tillbaka
Upp