Bokföringsprogram?

Elgofelia

Trådstartare
Ni med enskild firma som gör er bokföring själva; Vilket program använder ni och kan rekommendera? :bow:Måste kunna fakturera och gärna jobba online. Vill ha något enkelt och smidigt som hjälper mig ha ordning på mitt företags ekonomi.
 
Jag började men Visa, det var väldigt enkelt men kändes dyrt i längden. Nu är jag inne på andra året med Zervant och än så länge är jag med både program och support.
 
Jag började men Visa, det var väldigt enkelt men kändes dyrt i längden. Nu är jag inne på andra året med Zervant och än så länge är jag med både program och support.
Du menar Visma? Jag har testat Zervants trial och tyckte det var helt okej, men det ligger ju på samma pris som Visma eller?
 
Du menar Visma? Jag har testat Zervants trial och tyckte det var helt okej, men det ligger ju på samma pris som Visma eller?
Japp det kom bort lite bokstäver med autokorr. När jag hade det var det betydligt dyrare med Visma. Men i ärlighetensnamn så fick man hela deklarationen klar för företaget direkt från dom. Det får jag inte från Zervant, jag får ut uppgifterna med får fylla i själv.
 
Japp det kom bort lite bokstäver med autokorr. När jag hade det var det betydligt dyrare med Visma. Men i ärlighetensnamn så fick man hela deklarationen klar för företaget direkt från dom. Det får jag inte från Zervant, jag får ut uppgifterna med får fylla i själv.

Okej, tack!
 
Själv tvärtröttnade jag på Hogia, både usla program och höga fakturor. Har inte ångrat bytet en sekund, funkar supersmidigt och producerar bra handlingar.
 
Själv tvärtröttnade jag på Hogia, både usla program och höga fakturor. Har inte ångrat bytet en sekund, funkar supersmidigt och producerar bra handlingar.

Okej, det är viktigt att det är så enkelt som möjligt och bra support om det går åt skogen, eftersom det är hästar jag kan och inte bokföring ;) Jag har även varit i kontakt med en redovisningskonsult som ska hjälpa mig med bokslut och årsredovisning, men jag vill kunna fakturera själv (kontrollfreak).
 
Okej, det är viktigt att det är så enkelt som möjligt och bra support om det går åt skogen, eftersom det är hästar jag kan och inte bokföring ;) Jag har även varit i kontakt med en redovisningskonsult som ska hjälpa mig med bokslut och årsredovisning, men jag vill kunna fakturera själv (kontrollfreak).

Faktureringen är supersmidig. Och väldigt lätt att få översyn, registrera inbetalningar etc. Prova gärna under provperioden - gratis.
 
Jag använder Fortnox. Det är det är det enda program jag använt så någon jämförelse med andra kan jag inte göra. Upplever det som dyrt men lätt att använda.
 
Jag har inte dragit igång ännu (håller på med förarbetet) men kommer att använda Visma eEkonomi efter rekommendation från flera håll (både enskilda företagare och kontakt på ett större företags ekonomiavdelning). Känns lite dyrt, kanske, men inte för dyrt om det är enkelt att rodda för en bokföringsrookie - tid är också pengar.
 
Jag använder bokio, tycker det är smidigt och du kan skicka ut fakturor direkt också.
Dessutom gratis. Du kan köpa tilläggstjänster som bokföringshjälp och lite sådant. Men bokföringen och fakturahanteringen är helt gratis.
 
Jag använder bokio, tycker det är smidigt och du kan skicka ut fakturor direkt också.
Dessutom gratis. Du kan köpa tilläggstjänster som bokföringshjälp och lite sådant. Men bokföringen och fakturahanteringen är helt gratis.
Jag har också använt Bokio, tycker det fungerar bra! Har använda Visma innan men vet inte om det var så himla mycket bättre med tanke på pris jämfört med Bokio.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 062
Senast: Bee
·
Skola & Jobb Ok. Efter en cancerresa har jag, såklart, börjat klura på vad jag Verkligen vill göra med resten av livet (hur kort/långt det nu blir)...
2
Svar
24
· Visningar
1 578
Skola & Jobb Jag har blivit singel efter att sambon gjorde slut med mig idag. Det hela suger såklart och är otroligt sorgligt. Jag är ledsen, arg...
2
Svar
29
· Visningar
3 703
Senast: Fazeem
·
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
11
· Visningar
550
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Barn och djur
  • Gryta och matberedare
  • Det sjukaste har hänt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp